COMPANII, MEDIA & MARKETING

Secom vizează dublarea investițiilor în promovarea principalelor branduri anul acesta

27 ianuarie 2016, ora 17:38 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Produse.jpg
Secom, companie românească specializată în importul, distribuţia şi comercializarea de produse naturale pentru sănătate şi frumuseţe, a înregistrat anul trecut afaceri de 54,8 milioane de lei (12,2 milioane de euro), în creştere cu 19% faţă de 46,1 milioane de lei (10,2 milioane de euro), în 2014.

Compania a continuat dezvoltarea reţelei de magazine proprii, ajungând la 8 unităţi, după ce la finalul anului a lansat câte un magazin în Braşov şi Bacău.

Valoarea investiţiilor demarate de Secom în
2015 a fost de 1,87 milioane de euro, resurse direcţionate în lucrările de extindere a sediului administrativ și a depozitului, lansarea noilor magazine şi în strategia de informare și promovare.

„Secom îşi menţine trendul de creştere peste nivelul pieţei, iar rezultatele înregistrate în 2015 sunt atât confirmarea evoluţiei organice, dar şi a eforturilor de informare şi educare a pieţei româneşti. Ne propunem ca din 2016 să accelerăm ritmul de dezvoltare și să ajungem la o cifră de afaceri de 15,5 milioane de euro”, declară Lucia Costea, Managing Partner Secom.

Pentru 2016, Secom vizează dublarea investițiilor în promovarea principalelor branduri și creșterea cotei de piață pe principalele arii terapeutice. Compania vizează extinderea rețelei de magazine în zona de vest a țării, cu două-trei unități.

Strategia pentru 2016 mai include investiții complexe în dezvoltarea resurselor umane prin implementarea de programe de training, precum și achiziția de noi softuri care să faciliteze activitatea echipei și un mai bun management al întregului business.

„Secom este o companie în care oportunitatea și dezvoltarea sunt cuvintele de ordine. În 2004, atunci când demaram activitatea de import, în Secom eram doi oameni. Astăzi compania numără 120 de angajați la nivel național. La începutul acestui an am înființat un nou department – Trade Marketing, iar până la finalul lui 2016 ne propunem să ajungem la o echipă de 150 de angajați”, adaugă Lucia Costea, Managing Partner.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Sambata, 23 Iulie 2016, 17:53
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter