MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Facebook vrea sa convinga grupurile de presa sa publice mai multe continuturi online

22 octombrie 2013, ora 15:46 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
facebook.jpg
Facebook a inceput, luni, sa testeze o noua functie online, prin intermediul careia spera sa convinga grupurile de presa sa publice mai multe continuturi pe reteaua de socializare, preferabil de tipul celor postate pe platforme online concurente, precum Twitter.

Noua functie - "Stories to share" - sugereaza administratorilor paginilor Facebook ale grupurilor de media articole care au fost publicate pe site-urile acestora, dar nu si pe platforma de socializare si care au potential de a avea efect viral, a explicat Facebook pe blogul sau oficial, citat de Mediafax.


Facebook spune ca testele nu vizeaza pentru moment decat organizatiile si publisherii media, insa doreste sa extinda aceasta optiune pentru "publisherii de orice tip".

Facebook mai spune ca traficul generat de retea pentru site-urile de media a crescut cu 170% in ultimul an.



"Facebook genereaza cel mai mare trafic comparativ cu celelalte retele de socializare", se mai arata pe blogul platformei online.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 27 Septembrie 2020, 21:37
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter