MEDIA & MARKETING

Licitatia pentru spatiul publicitar al "Antenelor", pe ultima suta de metri

03 decembrie 2011, ora 20:30   | 2 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
4e8b26b1d9126.jpg
Documentatia de participare la licitatia organizata de Intact Media Group care scoate la vanzare 10% din spatiul advertorial pe statiile TV ale grupului, respectiv Antena1, Antena2, Antena3, Euforia Lifestyle si GSP TV, in 3 tipuri de pachete reunite pe targetul "Urban 15-54", poate fi depusa pana marti.

"Participarea la aceasta initiativa consta in garantarea celor trei tipuri de pachete de publicitate cu descarcare pe toate statiile TV apartinand Intact Media Group, pe parcursul anului 2012, la un pret unic de adjudecare. Astfel, pana pe 6 decembrie, cei care doresc sa achizitioneze unul dintre pachetele GRP pot depune documentatia de participare la sediul Bursei Romane de Marfuri", potrivit reprezentantilor Intact.

Acestia au declarat ca ulterior, Comisia de Analiza si Atribuire, formata din reprezentantii Intact Media Group si ai Bursei Romane de Marfuri va analiza documentatia depusa si va transmite fiecarui participant rezultatul calificarii, in termen de maximum 2 zile lucratoare.

Cei calificati vor primi apoi elementele de identificare securizate (cod de utilizator si parola), care le vor permite inregistrarea si accesul la portalul de licitatie electronica.



Licitatia se va desfasura pe 14 decembrie, pe platforma de licitatie electronica pusa la dispozitie de Bursa Romana de Marfuri.

"Se va pleca de la pretul minim de pornire per GRP prevazut pentru pachetul respectiv, continuand cu pasul de licitare predefinit in sistem, durata fiecarei sedinte de licitatie fiind de 25 de minute, plus 5 minute pentru inchiderea sesiunii. In timpul licitatiei, participantii pot vedea in orice moment toate ofertele valide la pachetul pentru care se desfasoara licitatia electronica, pretul final de vanzare stabilindu-se intr-un mod cat se poate de transparent", au adaugat reprezentantii aceleiasi companii.

Oferta cuprinde un numar de 7 pachete din prima categorie, cu valoare minima de 300.000 de euro, 4 pachete din a doua categorie, cu valoare minima de 500.000 de euro, si un pachet din cea de-a treia categorie, cu o valoare minima de 700.000 de euro.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
dexter a spus:
05/12/2011 17:10
Foarte tare. Un sistem perfect transparent, asa cum trebuie.
 
bog dan a spus:
09/12/2011 10:50
Da da da -un sistem perfect transparent de dezinformare securistoid gen antena 3 a la felix motanul...
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 18 Ianuarie 2021, 22:15
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter