MEDIA & MARKETING, CARIERE

Metoda necoventionala prin care departamentele de HR cresc nivelul de adeziune a angajatilor

30 iunie 2015, ora 14:56 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Catalin Zecheru, Unlimited.jpg
Companiile au început să adopte conţinutul video ca parte importantă a comunicării interne către angajaţi, intrând astfel în tendinţa manifestată deja de cel puţin doi ani în social media. Este vorba de filme scurte, preponderent motivaţionale, destinate atât angajaţilor, cât şi candidaţilor cărora compania li se prezintă într-un mod neconvenţional.

„Cererea de filme motivaţionale pentru uzul intern al companiilor s-a triplat din toamna anului trecut pentru că angajatorii au descoperit un instrument de comunicare neexploatat până acum. Mai ales la angajaţii tineri, filmele livrează mult mai uşor şi mai eficient mesajele companiei", afirmă Cătălin Zecheru, Director General Unlimited Production, broker de servicii de producţie full service.  

Mesajele companiilor pot fi integrate în filme ce redau imagini de la team-building-uri şi şedinţe sau pur şi simplu cadre surprinse în activitatea de zi cu zi. Filmele motivaţionale sunt folosite cel mai adesea în deschiderea conferinţelor interne, în team-building-uri sau sunt realizate ca „amintire” în urma unui astfel de eveniment.

Cei mai mari consumatori de producţii video sunt departamentele de comunicare şi cele de resurse umane din cadrul companiilor cu mulţi şi foarte mulţi angajaţi, care solicită execuţii rapide şi impecabile din partea agenţiilor.  



„În marea majoritate a cazurilor - şi avem câteva zeci de astfel de producţii realizate în ultimele luni - actorii sunt chiar angajaţii, care au o bună ocazie să se distreze la filmări. În acelaşi timp, mesajele companiei au mai multă credibilitate atunci când sunt livrate de angajaţi către angajaţi", explică Zecheru, Unlimited Production.  

Specialiştii în comunicare şi resurse umane încep să aloce bugete în creştere pentru producţiile video, conştienţi de impactul mare pe care îl au acestea asupra angajaţilor şi de necesitatea de a persevera în acest demers, pe baza principiului repetiţiei.  

„Clienţii noştri folosesc tot mai mult conţinutul video ca instrument de comunicare, cu un efect de motivare peste aşteptări. Dacă anul trecut număram pe degete producţiile video de uz intern, anul acesta probabil cel puţin una din două companii şi-a bugetat un astfel de proiect, pentru că au rezultate ce pot fi demonstrate prin sondaje interne care relevă creşterea principalilor parametri monitorizaţi şi anume gradul de motivaţie şi retenţie. Vorbim de o nişă de comunicare în plină creştere", spune Cătălin Zecheru, Unlimited Production.  

Lansat în urmă cu aproape un an, Unlimited Production este primul broker de servicii de producţie full service din România, acoperind atât segmentul de producţie publicitară, cât şi cel audiovizual, pe un model de business de tip one-stop-shop.

Serviciile Unlimited Production includ tipar de mici şi mari dimensiuni, POSM, realizarea de materiale promoţionale, logistică evenimente, soluţii de merchandising, branding personalizat, produse textile şi producţii speciale.  

De asemenea, compania asigură setup integral pentru conferinţe şi evenimente indoor şi outdoor.  

Divizia de  producţie audio-video Unlimited Production este formată dintr-o echipă in-house specializată în producţii video corporate - filme de prezentare de companie, product-demo, filme de prezentare de produse şi servicii, interviuri, testimoniale şi "how to...", documentare, studii de caz video, video-training, transmisii live de evenimente, filme post-eveniment şi making-of, spoturi comerciale audio/video, spoturi de promovare pe web/social media etc.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 25 Mai 2020, 23:03
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter