- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

MRM lanseaza o divizie de email marketing si estimeaza ca in 2011 va aduce 10% din venituri

21 Jan, 12:55 • Redactia DailyBusiness
MRM Worldwide Romania, parte din grupul McCann Worldgroup Romania, lanseaza o divizie de email marketing in parteneriat cu Conect Soft, estimand ca in 2011 aceasta va genera 10% din veniturile agentiei de comunicare digitala.
MRM lanseaza o divizie de email marketing si estimeaza ca in 2011 va aduce 10% din venituri

„La MRM se lucra pe email marketing, dar mai putin si usor defocusat cu solutii in franciza, asa ca am hotarat sa investim mai mult intr-un domeniu care, facut bine, e generator de rezultate serioase. Speram ca in 2011 email marketing sa reprezinte 10% din veniturile MRM”, a declarat Bogdana Butnar, head of strategy & managing director MRM Worldwide Romania.

Divizia este deja operationala, Coca-Cola fiind primul client al noului serviciu.

MRM Worldwide Romania este parte din grupul McCann Worldgroup Romania, alaturi de agentia de publicitate McCann Erickson, de media Universal McCann, de marketing experiential Momentum si de PR McCannPR. Printre clientii agentiei Cadbury, Caroli Foods, Coca-Cola, Dedeman, L’Oreal, MasterCard, Microsoft, Nescafe si Vodafone.

Conect Soft a fost infiintata in 2005 de Bogdan Iordache si ofera servicii de newslettering destinate marketerilor web, agentiilor web sau administratorilor site-urilor sau afacerilor online.