- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Nielsen: 67% dintre consumatori accepta ca reclamele le asigura continut gratuit pe internet, TV sau in ziare

16 Jul, 11:15 • Redactia DailyBusiness
Consumatorii nu sunt, in general, incantati de reclame, dar cu toate acestea 67% dintre ei constientizeaza contributia pe care o au atunci cand vine vorba de continut cu un pret redus sau chiar gratuit pe internet, la televizor sau pe alte canale media, arata cel mai recent studiu al companiei de cercetare Nielsen.
Nielsen: 67% dintre consumatori accepta ca reclamele le asigura continut gratuit pe internet, TV sau in ziare

De asemenea, 81% dintre respondenti sunt constienti de importanta pe care o are publicitatea in finantarea evenimentelor sportive, a expozitiilor de arta sau a evenimentelor culturale.

71% dintre cei chestionati sunt de acord cu faptul ca publicitatea contribuie la cresterea economiei, iar 68% considera ca tocmai reclama stimuleaza competitia, care determina aparitia unor produse mai bune si la preturi mai scazute.

In plus, potrivit aceluiasi studiu, 67% dintre consumatori accepta faptul ca publicitatea le ofera informatiile necesare in luarea deciziilor in ceea ce priveste achizitia, iar pe 66% dintre ei chiar ii amuza uneori.

Reclama la TV, cea mai de incredere

La nivel global, peste 60% dintre cei care au participat la studiu au cea mai mare incredere in reclamele difuzate pe TV, cel mai mic procent la acest capitol fiind inregistrat in Europa (49%), iar cel mai mare in America Latina (74%).

Studiul a fost realizat in perioada martie-aprilie pe un esantion de 25.000 de pesoane din 50 de tari din Europa, Asia, America de Nord si de Sud si Orientul Mijlociu.