- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Reclama din oglinda a intrat pe profit in 2008, insa si-a ratat planul de venituri cu 40%

31 Mar, 12:27 • andra.gheorghe
Casia Communications, compania de indoor advertising care a adus in Romania sistemul AddMirror, cunoscut ca reclama din oglinda, a intrat pe profit in 2008, raportand o cifra de afaceri de 150.000 euro, a declarat pentru DailyBusiness.ro Simona Opris, business development manager al Casia.
Reclama din oglinda a intrat pe profit in 2008, insa si-a ratat planul de venituri cu 40%

Estimarile initiale ale agentie, anuntate in ianuarie 2008, indicau pentru anul trecut afaceri de 250.000 euro.

„Planul de business initial era sa ajungem la 250.000 euro, ce am anuntat acum este rezultatul final. Nu putem ignora criza. Luna decembrie a fost una moarta pentru toti jucatorii din publicitate. Ne-a dat peste cap toate planurile. Toata lumea se astepta la un boom al vanzarilor in decembrie, si boomul nu s-a intamplat”, a explicat Opris.

Totusi, managerul Casia considera 2008 un an bun pentru agentie.

„Am intrat pe profit. Anul acesta ne dorim sa crestem veniturile cu 50%. Sper sa reusim, mizam mult pe parteneriate. Vrem sa extindem sistemul AddMirror in continuare in tara”, a declarat Opris.

„Am intrat deja in Cluj cu 11 sisteme, si vom continua in Timisoara, Arad si Iasi, cu cate 10-15 sisteme implementate in fiecare oras. Investitiile propuse pentru extinderea de anul acesta se ridica la 30.000 – 40.000 euro si vor fi acoperite in mare parte de parteneri”, a adaugat managerul de dezvoltare al Casia.

In 2008, compania a avut un buget de investitii de circa 100.000 euro.

Desi spune ca anul trecut a fost unul propice pentru AddMirror, Opris admite ca problemele din piata de publicitate se resimt in continuare si in cazul Casia.

„Clientii nostri nu au taiat publicitatea. Din contra, au resemnat contractele cu noi si pe 2009. Insa criza se simte, in special la negocieri. Rate-cardurile au scazut cu 10%-15%. Cel putin la acest nivel asta am reusit noi sa le tinem, si sper sa le mentinem in continuare”, a explicat Opris.

In prezent, agentia numara in portofoliu aproximativ 30 de clienti.

„Nu mergem dupa new-business anul acesta. Vrem sa continuam cu clientii pe care ii avem deja, sunt suficienti atata timp cat ii pastram in portofoliu”, a precizat managerul Casia.

Sistemul AddMirror consta in seturi de sase printuri care contin reclame de format A4. Cele sase reclame se afiseaza succesiv, la intervale de timp stabilite de la un panou de comanda aflat in interiorul display-ului din oglinda. Afisarea reclamelor este posibila datorita unui sistem electronic ce foloseste neoane fluorescente.

Printre brandurile care au apelat la sistemul de promovare AddMirror sunt Canesten, Ballantines, Green Vista, Business Standard si Money Express, Dent Elysee si Romanian Boat Show.

Proiectul AddMirror are la baza o investitie initiala de 50.000 de euro, la care ulterior s-au adaugat inca 50.000 de euro. Investitia a fost realizata de omul de afaceri Marius Ghenea, care detine si 60% din capitalul Casia Communications, companie lansata la finele lui 2007.