MEDIA & MARKETING

Tempo a semnat campania BCR pentru segmentul business

13 iulie 2012, ora 14:51 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
nasturele.jpg
Tempo Advertising a semnat prima campanie de imagine pentru pozitionarea BCR pe segmentul IMM - antreprenori.


In centrul campaniei se afla spotul Tv ôNastureleö, filmat impreuna cu cei de la SAGA Film si regizat de britanicul Babak Goodarzi.

ôAdevarul din spatele executiei TV e unul simplu: in afaceri, orice lucru, cat de mic, se face cu un mare efort colectiv. Am ales pentru demonstratie nasturele pentru ca e unul dintre acele lucruri marunte peste care trecem usor cu vederea (mai ales in diminetile somnoroase), daramite sa ne mai gandim la cum se facö, a declarat Costin Milu, creative director Tempo Advertising.

Prin aceasta campanie BCR se adreseaza antreprenorilor si mediului de afaceri mici si mijlocii din Romania.



Componenta ei digitala are la baza comunicarea cu diverse industrii si categorii de companii, prin intermediul Google AdWords vizitatorii fiind directionati spre zeci de versiuni de pagini de prezentare a produsului, cu mesaje adaptate.

DailyBusiness Video: Nasturele
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 08 Decembrie 2021, 04:30
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter