- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Agentia interactiva AdEvolution si-a adus director de vanzari din Marea Britanie

10 Jun, 00:01 • Redactia DailyBusiness
Agentia interactiva online AdEvolution l-a numit la conducerea echipei de vanzari pe britanicul Nick Jordan, specialist cu experienta de 20 de ani in industria de media.
Agentia interactiva AdEvolution si-a adus director de vanzari din Marea Britanie

Mandatul lui Jordan este de 3 luni, cu posibilitate de prelungire pe inca 3 luni.

„Principalul obiectiv este sa educam piata prin intermediul echipei de vanzari a AdEvolution”, a spus Jordan pentru DailyBusiness.ro. „Mesajul pe care il vom transmite este ca, pe timp de recesiune, cel mai bun lucru pe care il poti face este sa te diferentiezi de concurenta investind in publicitate. Publicitatea online este accesibila pentru toate tipurile de companii, la un raport calitate-pret foarte bun”.

Conform oficialilor AdEvolution, targetul pentru finalul anului este de a creste cota de piata la 35%, fata de circa 20% in prezent.

Jordan spune, despre piata locala de publicitate, ca „toata lumea iubeste televiziunea. Insa poti sa-ti plasezi spoturile TV in acelasi timp si pe Internet, pentru a atinge o audienta mai mare si mai bine targetata, la un cost eficient”.

El considera ca oamenii de vanzari din online-ul romanesc au ajuns, ca grad de calitate a muncii prestate, la acelasi nivel cu cei din alte medii, precum radio, TV sau presa scrisa. „Insa online-ul isi incepe expansiunea”, spune Jordan, care provine de pe o piata britanica unde publicitatea online aproape a depasit-o pe cea din televiziune.

„Nick este un profesionist in domeniu si credem ca in Romania multe departamente de vanzari, indiferent de industrie, ar putea progresa mai repede daca ar beneficia de leadership profesionist”, a spus si Val Voicu, director general al agentiei AdEvolution.

Nick Jordan si-a inceput cariera in Marea Britanie la Invicta Radio, post unde a crescut incasarile in toate regiunile geografice de care a fost responsabil. Ulterior, a lucrat la postul KFM, unde a reusit sa indeplineasca targetul de vanzari pentru primul an inca inainte ca postul sa inceapa sa emita. Jordan a avansat apoi ca director de vanzari locale la Fusion Radio Group, unde a fost promovat ca director de vanzari pe intreg grupul si a coordonat vanzarile la nivel national pentru 30 de posturi de radio.

Nick Jordan este cofondator al companiei Creative Training (Media) Limited, care ofera servicii de consultanta media in Marea Britanie si in Europa de est.