NEW MEDIA

O noua televiziune online, lansata la Iasi cu investitii de 145.000 euro

04 mai 2009, ora 13:27   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
7-mica.jpg
Un grup de firme iesene reunite sub titlul Unity Group urmeaza sa lanseze luni televiziunea online Sapte.tv, dupa investitii de 145.000 euro, urmand sa transmita saptamanal 26 de emisiuni generaliste, unele cu transmitere zilnica, altele saptamanala.
Sapte.tv este in prezent unicul proiect al Unity Group, nume sub care sunt reunite cinci companii iesene, printre care Media Factory, Unik Shop si Around Production. Proiectul Sapte.tv este sustinut de cinci actionari persoane fizice.

Realizatorii proiectului nu au dat detalii despre bugetul de investitii viitoare.

Printre tipurile de emisiuni ce urmeaza a fi lansate de Sapte.tv se numara cele de business, calatorii, horoscop, documentare sau turism. Pe masura ce sunt transmise, emisiunile sunt arhivate si pot fi accesate separat, cand doresc vizitatorii portalului. In cursul acestei saptamani va fi afisat pe portal programul de difuzare.



Cei 145.000 euro au fost investiti in productia de emisiuni, achizitia echipamentelor si a serverelor, construirea portalului precum si in salariile angajatilor. In prezent, echipa cuprinde un numar de 30 de oameni cu experienta in televiziune, radio sau comunicare online.

In ceea ce priveste traficul, oficialii Unity Group au subliniat ca urmaresc in prima faza sa atraga un numar de circa 1.000 de unici zilnic.

"Postul de televiziune a estimat pentru inceput un numar pornind de la 1.000 de vizitatori unici zilnic, urmand ca in circa 14 luni sa atinga pragul de 25.000 de vizitatori unici zilnic", a declarat pentru DailyBusiness.ro Maria Chitan, director executiv al Media Factory, companie parte din Unity Group.

Intrebata de DailyBusiness.ro pe ce mizeaza Sapte.tv pentru a evita esecul si a avea succes pe o piata a televiziunilor online unde au fost inchise de-a lungul timpului mai multe proiecte, Maria Chitan a subliniat "Sapte.tv va difuza o grila generalista de emisiuni targetata pentru a raspunde nevoilor utilizatorilor de Internet". Aceasta a adaugat ca "diferentierea consta si in abordarea profesionista, dupa modelul televiziunii clasice".
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
petre petre a spus:
11/07/2009 00:20
Aiurea. Au platit oamenii abia dupa doua luni. Daca vor performanta, trebuie sa plateasca. Asta nu pricep cei din conducere.
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Marti, 11 Decembrie 2018, 09:56
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter