- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

3 grupuri de companii, in finala pitch-ului pentru brandul de turism al Romaniei

26 Jun, 10:38 • Redactia DailyBusiness
3 grupuri de companii, din totalul de 13 inscrise initial in competitie, s-au calificat in ultima etapa de selectie pentru atribuirea contractului de realizare a brandului de turism al Romaniei, au anuntat reprezentantii Ministerului Turismului.
3 grupuri de companii, in finala pitch-ului pentru brandul de turism al Romaniei

Grupurile asociate care vor licita mai departe pentru pocesul de branding sunt TBWA Bucuresti – GFK Romania, Saffron Brand Consultants – Brandient Consult – Acacia Avenue Limited, respectiv asocierea THR, Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion – Taylor Nelson Sofres.

Suma maxima destinata realizarii brandului turistic al Romaniei este de 2 milioane de euro, bani alocati de catre Uniunea Europeana.

Prima etapa de selectie a fost eliminatorie si a vizat verificarea conformitatii documentelor depuse, evaluarea capacitatii financiar-economice a companiilor si a celei tehnico-profesionale a consultantilor inscrisi in competitie.

In vederea realizarii brandului de turism al Romaniei, Ministerul Turismului va contracta un pachet de servicii constand in: elaborarea de studii pentru stabilirea imaginii curente a tarii noastre pe pietele sursa de turism, determinarea avantajelor competitive ale Romaniei comparativ cu alte destinatii, identificarea celei mai bune pozitionari a Romaniei ca destinatie turistica, conceptualizare, creatie si design, linii directoare pentru implementare si pentru strategia de comunicare.