- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

THR/TNS: Brandul de tara a fost elaborat in cadrul unui proces complex si este original. Suntem insa dispusi sa modificam.

31 Jul, 09:59 • Redactia DailyBusiness
Asocierea THR/TNS sustine ca brandul de turism al Romaniei si toate componentele sale au fost create de ea si, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenta de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comuna, data fiind cantitatea semnificativa de desene pe Internet.
THR/TNS: Brandul de tara a fost elaborat in cadrul unui proces complex si este original. Suntem insa dispusi sa modificam.

Asocierea THR/TNS a transmis vineri un raspuns Ministerului Dezvoltarii si Turismului, ca urmare a faptului ca institutia a afirmat anterior ca nu va efectua nicio plata catre asociere pana nu se clarifica situatia logo-ului, scrie Mediafax.

Asocierea mentioneaza ca este la dispozitia Guvernului pentru luarea oricarei decizii necesare, in scopul de a rezolva actuala neintelegere, cum ar fi solicitarea de a realiza lucrari suplimentare de grafica asupra izotipului.

Referitor la vizualul brandului, asocierea mentioneaza ca acesta a fost elaborat in cadrul unui proces complex, in care au fost implicati reprezentanti ai industriei de turism din Romania si ai ministerului, proces din care au rezultat peste 70 de logo-uri si peste 30 de izotipuri, dintre care cateva au fost testate ulterior, in mai multe etape, pe piete, in vederea identificarii celor preferate de potentialii vizitatori ai Romaniei, conform unui comunicat transmis vineri seara de Ministerul Dezvoltarii si Turismului.