- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

Lamborghini intra pe retail pentru a promova exclusivitatea marcii

09 Mar, 16:01 • Redactia DailyBusiness
Producatorul italian de automobile sport Lamborghini ia in considerarea deschiderea unui lant de magazine cu produse promotionale pentru a atrage atentia publicului asupra exclusivitatii marcii, a declarat Stephan Winkelmann, CEO al Lamborghini.
Lamborghini intra pe retail pentru a promova exclusivitatea marcii

Lamborghini ia in considerare varianta de a urma exemplul rivalilor de la Ferarri si de a intra pe piata de retail pentru a vinde produse cu logo-ul marcii, relateaza CNN Money.

In trecut, Lamborghini a avut parteneriate cu Nokia si Versace pentru a-si promova marca.

Casa de moda Versace a contribuit la designul interior pentru doua editii speciale ale automobilelor Lamborghini, iar Nokia a pus in vanzare o serie limitata de telefoane mobile cu logo-ul producatorului italian.

„Ne gandim la diferite scenarii de promovare” a declarat directorul executiv Lamborghini.

„Deschiderea unui lant de magazine este o posibilitate, dar nu este neaparat alternativa pe care o vom alege, incercam si sa gasim parteneri care sa activeze la nivel global pentru a ne promova”, a adaugat Winkelmann.

Winkelmann a declarat la Salonul Auto de la Geneva ca estimeaza o crestere a vanzarilor intre 5-10% anul acesta, dupa ce, in 2006, vanzarile Lamborghini au atins un record de 2.087 unitati.

Lamborghini este o marca a Audi, divizia de lux a producatorului german Volkswagen.

In 2006, Lamborghini a inregistrat un profit brut de 18,1 milioane euro si venituri de 346,3 milioane euro.

Cheia succesului este stocul limitat, a spus Winkelmann, explicand ca doreste sa pastreze o lista de asteptare de 12 luni pentru automobilele Lamborghini, pentru ca astfel se mentine exclusivitatea marcii.

Intreaga productie Lamborghini pentru 2007 este deja vanduta, conform lui Winkelmann.