- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

Skoda a transformat parcarea Baneasa Shopping City intr-un portbagaj

12 Aug, 12:30 • Redactia DailyBusiness
Skoda isi promoveaza marca Skoda Super Combi printr-un proiect neconventional, implementat de agentia de publicitate Frank, care a "transformat" intrarea in parcarea subterana a mall-ului Baneasa Shopping City din Capitala intr-un portbagaj.
Skoda a transformat parcarea Baneasa Shopping City intr-un portbagaj

Frank a branduit parcarea subterana a mall-ului, care va ramane astfel pana la 30 septembrie, pentru a sublinia marimea spatiului din portbagajul Skoda Super Combi.

Agentia a demarat comunicarea neconventionala si pe site-uri de business si sport din Romania, prin lasarea unui banner cu sistem automat site-snap, prin care portbagajul modelului „absoarbe” pagina curenta in momentul in care se trece cu mouse-ul peste banner.

Oficialii Frank nu au furnizat, pana la ora publicarii articolului, valoarea campaniei gestionate pentru Skoda.

Skoda Superb Combi a fost lansat in Romania in prima parte a anului 2010.

Frank Group este o agentie independenta cu expertiza in comunicare strategica, branding, comunicare online (prin divizia dedicata Frank Digital), evenimente, promotii si retail marketing, si relatii publice. Portofoliul de clienti ai grupului include marci precum Skoda , Romtelecom, Sprider Stores, Asirom, Miele, Olympus, Schenker sau Mothercare.