- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Banca Transilvania a lansat primele carduri Visa Platinum de pe piata romaneasca

07 Feb, 13:09 • Redactia DailyBusiness
Banca Transilvania a lansat, miercuri, primele carduri Visa Platinum emise de o banca romaneasca, care se adreseaza clientilor cu venituri lunare nete de cel putin 3.500 de euro si care ofera posesorilor o linie de credit de 30.000 de euro.
Banca Transilvania a lansat primele carduri Visa Platinum de pe piata romaneasca

Pana in prezent, nicio banca romaneasca nu a mai lansat un card Platinum, desi Visa a oferit posibilitatea bancilor romanesti de a emite astfel de produse de la finele anului 2005. Romanii care doreau sa aiba un card Platinum trebuiau sa se adreseze unor banci din strainatate.

Cardurile Platinum sunt cele mai exclusiviste produse de acest fel, oferind o paleta larga de facilitati, cum ar fi reduceri la rezervarea unei camere de hotel si asigurari pentru evenimenteleneplacute care pot avea loc in timpul unor calatorii in strainatate. Cativa din cei mai bogati oameni de afaceri din Romania detin deja astfel de carduri, emise insa de banci din strainatate.

Pana acum, cardurile de pe piata romaneasca care ofereau cele mai multe facilitati erau cele Gold, emise sub siglele Visa, Master Card sau American Express.

Clientii care vor opta pentru carduri Platinum emise de Banca Transilvania, vor beneficia de o perioada de gratie de maxim 56 de zile pentru returnarea banilor utilizati din linia de credit. Ei primesc alte doua carduri, cu care pot beneficia de tarife preferentiale la hoteluri si reduceri la inchirierea unui autoturism. Mai mult, detinatorii unui astfel de card pot beneficia de acces in saloanele VIP ale aeroporturilor, potrivit oficialilor bancii.

Banca Transilvania este a cincea ca marime de pe piata romaneasca si are, in prezent, o retea 343 de sucursale si agentii in toata tara. Banca detinea active in valoare de 8,08 miliarde lei (2,39 miliarde euro) la sfarsitul anului trecut si o cota de 4,69% din piata bancara romaneasca. Institutia financiara a incheiat anul 2006 cu un profit net de 120,2 milioane lei, cu 21% mai mare fata de anul anterior.

Banca Transilvania vrea sa deschida cel putin 80 de unitati noi in 2007

Banca Transilvania intentioneaza sa investeasca in acest an circa 30 de milioane de euro in dezvoltarea retelei de unitati si a unui call-center.

„Banca Transilvania a investit 2,5-3 milioane de euro in dezvoltarea call-center-ului in 2006 si intentionam sa investim inca 4,5 milioane euro in acest an”, a declarat Robert Rekkers, directorul general al BT citat de NewsIn.

„Vrem sa deschidem inca 80-90 de unitati bancare in 2007. Vom face, de asemenea, investitii in modernizarea si relocarea unor unitati deja existente ale Bancii Transilvania”, a mai precizat Rekkers.

Directorul general al Bancii Transilvania a mentionat ca obiectivul principal pentru acest an al institutiei pe care o conduce este sa ajunga la un milion de clienti activi, prin aceasta intelegand acei clienti care sa aiba Banca Transilvania drept banca principala in derularea tranzactiilor curente.