„In ultimele luni am observat o serie de schimbari si in comportamentul consumatorilor, acestia fiind mai atenti la valoarea adaugata pe care o primesc in schimbul banilor pe care ii scot din buzunar”, a spus Cornel Oprisan.
„Cumparaturile au devenit investitii pe termen lung, consumatorii sunt mai prudenti atunci cand isi investesc resursele incercand sa isi acopere cat mai multe nevoi cu bugetul pe care il au la dispozitie, fara a face insa rabat de la calitate”, a adaugat Oprisan.
Vanzarile totale ale magazinului Ikea din Romania s-au ridicat, in 2008, la aproximativ 105 milioane euro, in crestere cu circa 50% fata de 2007.
Produsele de mobilier au insumat aproximativ 60% din vanzarile magazinului din Baneasa in 2008, restul reprezentand accesorii si decoratiuni pentru casa.
Retailerul de mobilier Ikea activeaza pe piata din Romania din anul 2007 si are in prezent 500 de angajati.
Marca Ikea a fost inregistrata in anul 1943 in Suedia, magazinul din Romania fiind cel de-al 253-lea deschis in a 35-a tara.