Raiffeisen Bank, care a deschis anul trecut 51 de noi unitati si a incheiat 2006 cu o retea de 265 de unitati, intentioneaza sa inaugureze alte 100 de agentii noi in acest an, potrivit NewsIn. Raiffeisen Bank a deschis, in 2006, unitati dedicate mai ales populatiei si firmelor mici si mijlocii (IMM).
In afara de canalele de distributie clasice, Raiffeisen Bank utilizeaza si alte canale de acces la serviciile si produsele bancii pe care le folosesc deja peste 100.000 de clienti. Acestea sunt Raiffeisen Online (serviciu bancar prin internet), care ofera clientilor acces non-stop la conturile lor prin internet, Raiffeisen Direct (telefon banking), prin care se pot obtine telefonic informatii despre produsele si serviciile bancii si se pot efectua tranzactii bancare, si myBanking (serviciu bancar prin telefonul mobil – in colaborare cu Vodafone Romania si Orange), prin care se pot face tranzactii si plati diverse sau se pot obtine informatii financiar-bancare.
Reteaua bancii cuprinde 860 de bancomate (ATM) si peste 6.700 de terminale de plati la comercianti (POS). Raiffeisen Bank a atras, pana in prezent, 2,1 milioane de clienti persoane fizice, 130.000 IMM-uri si peste 5000 clienti companii mari si medii.
Raiffeisen Bank Romania ocupa a treia pozitie din clasamentul bancilor din Romania la sfarsitul lunii septembrie, cu active de 12,6 miliarde lei (3,57 miliarde euro) si o cota de piata de 8,31%.