- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

UniCredit Tiriac Bank a inlocuit casieriile agentiilor din Metro cu solutii automate

19 Oct, 14:04 • Redactia DailyBusiness
UniCredit Tiriac Bank a inlocuit casieriile din agentiile aflate in incinta magazinelor Metro cu noile solutii automate Non-Stop Banking, a anuntat luni banca.
UniCredit Tiriac Bank a inlocuit casieriile agentiilor din Metro cu solutii automate

Prin intermediul noilor servicii se pot realiza depuneri de numerar in lei, euro sau dolari, retrageri de numerar, operatiuni de schimb valutar, plati prin card pentru facturile emise de Romtelecom, Vodafone, Orange, Enel Energie (Banat/Dobrogea), Allianz Asigurari de Viata, Allianz Asigurari Generale si Boom TV.

De asemenea, clientii UniCredit Tiriac Bank pot constitui depozite la termen in lei, euro sau dolari si pot plati si in numerar facturile catre Romtelecom si Vodafone.

In plus, serviciul Online Banking poate fi accesat direct de pe ecranul masinii Non-Stop Banking. Pana la sfarsitul lunii octombrie, va fi disponibila si facilitatea de scanare a ordinelor de plata.

Prin intermediul Online Banking este posibila urmarirea evolutiei creditelor, depozitelor si prelungirea duratei depozitelor constituite. Pentru solicitarile de abonare la Online Banking depuse la agentiile Metro din toata tara, banca percepe pana la sfarsitul anului un cost mai mic pentru garantia dispozitivului digipass, de 12 euro, cu 40% mai putin decat cel standard.

UniCredit Tiriac Bank face parte din reteaua UniCredit Group. Banca a raportat un profit net de 181 milioane lei (42,8 mil. euro) pentru primele 6 luni ale acestui an, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 2%, conform standardelor IFRS. Activele totale ale bancii au atins 19,5 miliarde lei (4,6 mld. euro), in crestere cu 27% comparativ cu sfarsitul lui iunie 2008.