„In Romania, vanzarile Finlandia Vodka pe anul 2008 au inregistrat o crestere de peste 40% fata de anul 2007”, a declarat Mihail Stanciu, brand manager Finlandia Vodka Romania, citat de NewsIn.
De asemenea, potrivit datelor emise de companie, brandul Finlandia Vodka a atins, la nivel modial, un record de 3 milioane de baxuri vandute in 2008, cele mai mari cresteri ale vanzarilor inregistrandu-se in Europa Centrala si de Est.
„Am asistat la o crestere de peste 30% in categoria de vodka aromata, in acest ultim an fiscal. Cresterea sortimentelor aromate a fost consistenta si clara in ultimii ani; in acelasi timp, sortimentul clasic de Finlandia Vodka a continuat sa prezinte o evolutie dinamica”, a declarat Maureen Brekka, director general al companiei.
In Romania, Finlandia Vodka este disponibila in 3 variante: clasic, Grapefruit Fusion si Lime Fusion.
Finlandia Vodka Worldwide Ltd (FVW) este un parteneriat comun, detinut 100% de Brown-Forman Corporation. FVW este responsabila de marca Finlandia si de activele de marketing si distributie. Compania Brown-Forman se ocupa de toate activitatile globale de marketing pentru brandul Finlandia Vodka.
Brown-Forman Corporation comercializeaza produse precum Jack Daniel’s, Southern Comfort, Finlandia Vodka, Chambord, Canadian Mist, Fetzer,Tequila Herradura, vinurile Bolla si sampania Korbel California.