Internet/New Media

Flanco Retail investeste in 2014 peste 1,8 milioane de euro in dezvoltare

23 Oct, 13:52 • Redactia DailyBusiness
Flanco Retail isi continua planul de expansiune, astfel ca pana la finalul acestui an va deschide 7 magazine si va extinde un magazin important din retea (Flanco Bacau Mall).
Flanco Retail investeste in 2014 peste 1,8 milioane de euro in dezvoltare

Primele magazine
care isi asteapta deja clientii sunt Flanco Targoviste din Complex
Pavcom deschis in data de 9 octombrie, noul magazin din Targu Jiu,
relocat in Centrul Comercial Shopping City, noul magazin din Sinaia
Centrul Comercial Carpati si magazinul cu numarul 11 din Bucuresti
din Centrul Comercial Arcade Pallady, ultimele trei deschise in
perioada 16 – 18 octombrie. 

Joi isi deschid
portile alte doua noi magazine: Flanco Hunedoara, primul magazin din
acest oras si Flanco Timisoara din Centrul Comercial Arcade Nord,
reteaua Flanco ajungand astfel la 87 de magazine.

De la inceputul
anului, Flanco a mai deschis 2 magazine – in Cluj complex Winmarkt si
Sf. Gheorghe complex Sugas si a relocat magazinul din Miercurea Ciuc
in complexul Comercial Tulipan. Pe langa deschideri, Flanco
investeste si in modernizarea a 42 de magazine. Aceste
proiecte de investitii ale companiei in extinderea si modernizarea
retelei se vor ridica la peste 1,4 mil. euro (fara stoc de marfa),
pana la finalul anului 2014.

In urma extinderii
retelei, la finalul anului suprafata de vanzare a retailerului va
ajunge la aproximativ 55.000 metri patrati. Compania isi urmareste
principiile de eficienta operationala si raportat la reteaua de
magazine, locatiile cu performante reduse fiind inchise si relocate
asa cum s-a intamplat cu magazinele din Miercurea Ciuc si Targu Jiu.

Planul de investitii
pe acest an include un buget de peste 450.000 de euro, alocat
dezvoltarii tehnologice. Investitiile in sistemul IT au deja
rezultate concrete, reflectate intr-o
experienta de cumparare imbunatatita. Astfel, timpul de raspuns la
client, la procesarea comenzilor online s-a redus la doua ore, iar
cel la procesarea comenzilor cu ridicare din magazin,
la o ora.

De asemenea, pentru comenzile cu rezervare in magazin,
timpul de pregatire a predarii produsului catre client s-a redus la
numai cinci minute.

De asemenea, site-ul Flanco a fost optimizat
pentru accesare rapida si facila de pe dispozitivele mobile, ca
raspuns la cerintele pietei – traficul pe www.flanco.ro de pe
telefoane si tablete a crescut in primele 9 luni ale anului cu peste
200%, fata de anul trecut.

Planul de dezvoltare cuprinde si
parteneriatul incheiat de Flanco Retail cu H.Essers pentru servicii
de depozitare in centrul logistic al companiei din Bucuresti, acesta
intrand in vigoare incepand cu luna septembrie. Parteneriatul
va conduce la o scadere a timpului de aprovizionare a magazinelor la
maximum 24 de ore si in consecinta la o livrare rapida a comenzilor
catre clientii finali, pana in casa lor.

In 2014, numarul de
angajati ai companiei a depasit 1000. De la 1 octombrie Flanco Retail va directiona sumele rezultate din reducerea de 5% a CAS catre
extinderea echipelor de vanzari si training-ul acestora, in vederea
imbunatatirii serviciilor de consultanta oferite in magazine. 

„Decizia noastra a
fost sa reinvestim tot in oameni cele cinci puncte procentuale ale
reducerii CAS, angajatii din magazine fiind cei mai convingatori
ambasadori Flanco in fata clientilor,” a aratat Dragos Sirbu.

„Ei
sunt, de asemenea, cei care ne pot ajuta in crearea si intretinerea
unei relatii de incredere pe termen lung cu clientii”, a mai
declarat Dragos Sirbu.

Compania isi mentine
obiectivul anuntat in prima parte a anului, acela de crestere de peste 10%, in conditii de profitabilitate si eficienta
operationala.