- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

GfK lucreaza la un soft care poate detecta emotiile consumatorilor

09 Jun, 12:31 • Redactia DailyBusiness
Firma de cercetare de piata GfK dezvolta un software care ar putea analiza emotiile consumatorilor prin intermediul urmaririi expresiilor faciale, scrie presa internationala.
GfK lucreaza la un soft care poate detecta emotiile consumatorilor

Compania colaboreaza pentru crearea software-ului cu Fraunhofer Institute for Integrated Circuits si un profesor de psihologie din cadrul Universitatii din Geneva.

In contextul in care majoritatea firmelor de cercetare de piata „vaneaza” noi metode de depistare a modului in care se ajunge la decizia de cumparare, oficialii GfK sustin ca software-ul pe care il dezvolta va fi capabil sa masoare senzatiile consumatorilor in fata unei reclame sau in momentul in care testeaza un nou product.

Instrumentul se afla in prezent in teste de fezabilitate, iar obiectivul GfK este utilizarea lui in depistarea tuturor emotiilor considerate relevante pentru cercetarea de piata.