Internet/New Media

Studiu: Furtul de secrete comerciale costa o companie 2 mil.$ anual

22 Feb, 13:16 • Redactia DailyBusiness
Furtul de secrete comerciale si informatii despre clienti costa o companie, in medie, 2 milioane de dolari pe an, potrivit unui studiu realizat de producatorul de software Symantec, scrie Bloomberg.
Studiu: Furtul de secrete comerciale costa o companie 2 mil.$ anual

Trei sferturi din cei 2.100 de directorii de IT din intreaga lume care au participat la studiu au raportat atacuri informatice in 2009. Cele mai multe dintre ele au vizat proprietatile intelectuale ale companiei, ca de exemplu designul produselor.

„Ne asteptam sa vedem companii care ies din business pentru li s-au furat proprietatiile intelectuale. Pentru unele dintre ele este o problema de viata si moarte”, a declarat Maureen Kelly, director de produs in cadrul Symantec.

Protectia datelor a devenit mai dificila in contextul crizei economice, pentru ca problema securitatii a fost lasata in seama angajatilor, in timp ce hackerii s-au specializat tot mai mult, spun reprezentantii Symantec.

Hackerii se ocupa in continuare de furtul de informatii despre clienti, dar interesul lor pentru spionajul industrial a crescut in ultima perioada, spun specialistii.