Internet/New Media

Un joc pe mobil atrage atentia timp de 28 de minute

28 Nov, 13:25 • Redactia DailyBusiness
Iubitorii de jocuri pe mobile petrec in medie 28 de minute pentru o sesiune de joc, arata un studiu efectuat de Nokia in colaborare cu Nielsen Entertainment.
Un joc pe mobil atrage atentia timp de 28 de minute

Studiul efectuat de producatorul de telefoane mobile in 6 tari -China, Germania, India, Spania, Thailanda si SUA – a centralizat raspunsurile a 1.800 de detinatori de mobile.

Dintre acestia, majoritatea (80%) se joaca cel putin o data pe saptamana, iar 34% se joaca in fiecare zi. Cei mai impatimiti jucatori pe mobil sunt indienii, care se joaca in medie 39 de minute intr-o sesiune, americanii (31 de minute) si thailandezii (29 de minute).

Jucatorii pe mobil se joaca atat in miscare (61% din cei chestionati au declarat acest lucru) cat si acasa (62%) sau in asteptare (56%).

Beneficiile care determina detinatorii de mobile sa achizitioneze un joc nou sunt experienta placuta (dupa cum 84% din ei marturisesc), interesul de a relua jocul dupa ce a fost castigat deja (79%), tipul de joc (78%), calitatea elementelor grafice (84%) si posibilitatea utilizarii telefonului mobil pentru alte functii in timpul descarcatri jocului respectiv (78%.)

Jocurile multiplayer, care pun in contact mai multi jucatori, sunt preferate de 45% din respondenti care declara ca joaca pe acest mod cel putin o data pe luna. Cei mai entuziasti jucatori in echipa sunt indienii (56%) care acceseaza o data pe saptamana jocuri in modul multiplayer iar unul din 4 jucatori face acest lucru in fiecare zi.

Incepand cu 2007, Nokia le va oferi utilizatorilor posibilitatea de a achizitiona si juca jocuri mobile de inalta calitate pe viitoarele computere multimedia Nokia Nseries, precum si pe alte dispozitive bazate pe S60.

Utilizatorii vor putea sa se conecteze la N-Gage Arena, comunitatea globala pentru jocuri creata de Nokia. Nokia colaboreaza cu cei mai importanti dezvoltatori de jocuri din lume, inclusiv Electronic Arts si Gameloft, pentru a furniza un portofoliu de jocuri incitante si de inalta calitate, se arata intr-un comunicat al companiei.

Nokia a realizat in trimestrul al treilea al acestui an o cifra de afaceri neta de 10,1 miliarde de euro din care 20% au reprezentat veniturile diviziei Multimedia.