- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Lifestyle

Rezultatele slabe au adus Gap intr-un moment de rascruce

05 Jan, 16:36 • Redactia DailyBusiness
Magazinele de articole vestimentare Gap vor obtine un profit anual pentru 2006 de circa 300 de milioane de dolari (228,3 milioane de euro), sub nivelul planificat de conducere.
Rezultatele slabe au adus Gap intr-un moment de rascruce

Anul trecut a fost unul slab pentru Gap, iar analistii se asteapta fie ca directorul executiv, Paul Pressler, sa paraseasca compania dupa trei ani in care vanzarile au scazut, fie ca firma sa fie vanduta unei companii de investitii.

Astfel, Gap ar putea fi vanduta pentru circa 20 de milioane de dolari (15,22 milioane de euro) dupa care si echipa de management ar putea fi schimbata.

Retailerul ar fi o oferta atragatoare pentru multi investitori pentru ca genereaza cifre mari de vanzari, este un brand cunoscut si apreciat si are o retea de aproape 3.200 de magazine. In afara de lanturile Gap, compania mai detine si brandurile Old Navy, Banana Republic si Forth & Towne.

Controlul companiei il detine co-fondatorul Donald Fisher care are mai mult de 25% din actiunile Gap. Cu toate ca are aproape 80 de ani, Fisher nu a lasat sa se inteleaga ca ar fi dispus sa renunte la pozitia de control detinuta.

Compania a fost afectata de scaderile vanzarilor produselor Gap si Old Navy. Astfel, vanzarile nete din decembrie au scazut cu 4% fata de 2005, ajungand la 2,34 miliarde de dolari (1,78 miliarde de euro).