- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Campania de comunicare prin Bluetooth a Altex a avut o rata de acceptare de 13,6%

30 Apr, 16:07 • Redactia DailyBusiness
Elementul de comunicare prin serviciile Bluetooth pentru telefonia mobila, folosit in cadrul campaniei de doua saptamani destinata lansarii unui magazin Altex in orasul Galati, a generat o rata de acceptare a mesajului publicitar de 13,6%, au declarat oficialii companiei.
Campania de comunicare prin Bluetooth a Altex a avut o rata de acceptare de 13,6%

Numarul total de utilizatori de telefonie mobila care au primit mesajul publicitar prin serviciul Bluetooth – transmis pe o raza de 250 de metri – a fost de 9.479.

Campania de comunicare de doua saptamani a fost difuzata si pe canalele radio si presa scrisa din Galati. „Mesajul campaniei a fost destinat tinerilor la curent cu noile tehnologii, pentru ca magazinul este conceput special pentru acest tip de consumatori, neavand produse electrocasnice, ci doar electronice”, a explicat Dorina Zidaru, media manager al Altex, pentru DailyBusiness. Astfel, au fost folosite revista Zile si Nopti si cele trei posturi de radio locale din Galati. In plus, a mai avut loc si o campanie de PR in presa si televiziune.

Prin Bluetooth s-au transmis doua grupuri de cate patru mesaje multimedia in cele doua saptamani ale campaniei. Astfel, in jurul magazinului, s-au transmis in fiecare saptamana 4 mesaje corespunzatoare a 4 prezentari de produs diferite, in functie de locatia in care se aflau utilizatorii.

Campania de comunicare prin Bluetooth, demarata in special pentru scopul de testare de catre magazinul Altex, a fost dezvoltata cu ajutorul companiei de publicitate neconventionala Motion Vision Communication (Mv.com). Altex colaboreaza cu Mv.com pentru lansarile de magazine folosind serviciile rulotelor publicitare (masini de tip rulota cu bannere pe doua parti laterale si dotate cu sunet) puse la dispozitie de aceasta companie.

„Nu am apelat la rulote de data aceasta si nici la foarte multe mijloace publicitare de masa, pentru ca am preferat sa realizam o selectie cat mai riguroasa a consumatorilor care intrau in contact cu mesajul publicitar. Astfel, era nevoie ca acestia sa stie sa utilizeze Bluetooth-ul, demonstrand astfel ca noutatile tehnologice sunt foarte importante pentru ei. Acest interes pentru tehnologie constituie de fapt profilul consumatorului magazinului nostru”, a spus Dorina Zidaru.

Managerul a spus ca, datorita rezultatelor bune ale campaniei prin Bluetooth, compania Altex va continua sa foloseasca acest tip de comunicare in campanii viitoare.