- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Carti de vizita? Nu, doar un alt suport pentru reclame

17 Nov, 00:01 • Redactia DailyBusiness
Firma Publiviz, primul furnizor de publicitate indoor din Romania care foloseste sistemul de info-carduri Biz-Box, a distribuit in acest an 47.500 de carduri informative, din care 7.000 numai in luna octombrie, conform oficialilor companiei.
Carti de vizita? Nu, doar un alt suport pentru reclame

Publiviz s-a infiintat la sfarsitul anului trecut, incepand sa functioneze in luna ianuarie din anul acesta. Investitia initiala a fost de 7.000 de euro iar in primele sase luni ale anului Publibiz a obtinut o cifra de afaceri de 6.000 de euro, pentru intregul an 2006 oficialii companiei estimand un venit total de 16.000 de euro.

Sistemul de display Biz-Box este un suport media in care sunt expuse carduri informative (special create pentru scop publicitar), pe formatul cartilor de vizita, ale clientilor care apeleaza la acest serviciu.

Publiviz a preluat acest sistem prin franciza de la firma spaniola Freecard International, singura din lume care pune la dispozitie astfel de produse, explica Georgiana Stavarache, managing partner Biz Box. Sistemul acesta de display este singurul serviciu pe care il ofera agentia Publiviz.

Un display Biz Box este prevazut cu 16 compartimente care prezinta diverse servicii relevante pentru public: saloane de frumusete, scoli de soferi, taximetrie, baby-sitting, gradinite, depanari PC, servicii turistice, asigurari, servicii financiare.

„Cardurile informative sunt create special pentru a fi expuse si pentru a atrage interesul trecatorilor. Firma Publiviz ofera consultanta clientilor pentru a alege cel mai potrivit mesaj pe care sa il transmita prin intermediul cardurilor”, a spus Stavarache pentru Daily Business. Pentru productie, Publiviz colaboreaza cu tipografia Yes.

In prezent firma distribuie info-carduri prin sistemul Biz-Box in 8 locatii din Bucuresti printre care se numara Camera de Comert si Industrie a Romaniei, Magazinul Victoria, Magazinul Cocor si hipermarketul Carrefour Militari.

Pentru anul viitor, Stavarache spune ca planuieste sa extinda afacerea in cat mai multe hipermarket-uri din capitala si din alte orase ale tarii precum Brasov, Cluj, Timisoara si Iasi, dar si in mall-uri, supermarket-uri sau restaurante fast-food.

„Desi carduri de informare mai sunt distribuite si de catre alte agentii de publicitate, Publibiz e singura care pune la dispozitie sistemul acesta de display”, a mai spus Stavarache.