Media & Advertising

Cele mai puternice branduri din lume : Coca-Cola, IBM si Microsoft. Google, cea mai rapida evolutie

16 Sep, 17:34 • Redactia DailyBusiness
Coca-Cola este cel mai puternic brand global in 2010, urmat in ordine de IBM si Microsoft. Google a reusit performanta de a urca de pe pozitia a saptea, detinuta in 2009, pe cea de-a patra anul acesta, potrivit clasamentului realizat de Interbrand, divizia de branding a grupului de comunicare Omnicom.
Cele mai puternice branduri din lume : Coca-Cola, IBM si Microsoft. Google,  cea mai rapida evolutie

Pozitia a cincea in clasamentul Interbrand este ocupata de General Electric, urmat pe sase de McDonald’s.

Locul sapte in topul celor mai puternice branduri globale din 2010 ii revine gigantului IT Intel, pe opt s-a clasat Nokia, iar pe noua Disney.Pozitia a zecea este ocupata de HP.

Clasamentul Interbrand are la baza o metodologie care calculeaza factori ca performanta financiara, rolul pe care il are in decizia de cumparare a consumatorului si forta cu care asigura continuitatea castigurilor companiei.