- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Chrysler a invitat clientii sa faca o campanie de promovare pentru jeep-ul Patriot

15 Mar, 19:13 • Redactia DailyBusiness
Patriot SUV Jeep, nou brand al Chrysler Group, va fi promovat printr-o campanie ce urmeaza a fi creata de catre consumatori.
Chrysler a invitat clientii sa faca o campanie de promovare pentru jeep-ul Patriot

Producatorul de masini Chrysler Group a invitat consumatorii sa contribuie la campania de promovare a noului model Patriot SUV prin oferirea de idei pentru crearea reclamelor pe suport de hartie si a celor online.

Campania de comunicare este dezvoltata de catre grupul Omnicom si contine, printre altele, un film online de aventuri interactiv in care este vorba despre trei prieteni in cautarea unei comori. Print ad-urile (reclamele pe suport de hartie) si spoturile TV sunt construite pornind de la aceeasi idee.

Filmul online propune fiecarui utilizator al site-ului dedicat brandului sa participe la aventura, devenind al patrulea membru in cautarea comorii. Jucatorul are posibilitatea de a alege felul in care se desfasoara scenele, avand la dispozitie 44 de scene mici care pot fi inserate in desfasurarea filmului si care ii pot influenta actiunea. De asemenea, un jucator poate sa invite un prieten in film prin email, in cazul in care „apare o urgenta” si este nevoie de ajutor exterior.

Pe site-ul brandului sunt valabile optiuni prin care utilizatorul poate crea afise pentru modelul Patriot folosind culori si modele prelucrate, pornind de la ideea filmului.

Publicul tinta al campaniei este format din tineri cu varste cuprinse intre 22 si 30 de ani, astfel ca organizatorii si-au concentrat atentia asupra canalului internet, iar Chrysler a cheltuit cu circa 10% mai mult pentru comunicarea pe online fata de alte campanii de comunicare anterioare pentru lansari de modele de autoturisme. Astfel, partea online a campaniei va consuma 25% din bugetul total.

Cea mai mare pondere din bugetul pentru campanie este atrasa de televiziune, respectiv de 55%. Totusi, cheltuielile pentru TV sunt mai mici fata de alte campanii realizate pana acum pentru brandurile Chrysler – anul trecut, de exemplu, din cei 303 milioane de dolari cheltuiti pentru promovarea marcilor Jeep, peste 76% au fost directionati catre TV.

Oficialii companiei au spus ca mai mult de 20.000 de utilizatori ai site-ului destinat modelelor Jeep au cerut informatii despre modelul Patriot. Acesta este cel de-al saptelea model Jeep construit pana acum de catre Chrysler, iar preturile incep de la 14.985 de dolari (11.350 euro).