Media & Advertising

Editorul New York Times, pierdere de 120 mil. $ in T2

21 Jul, 17:30 • Redactia DailyBusiness
The New York Times Company, editorul cotidianului cu acelasi nume, a anuntat joi ca a inregistrat pierderi de 119,7 milioane de dolari in cel de-al doilea trimestru al anului.
Editorul New York Times, pierdere de 120 mil. $ in T2

In perioada similara a anului trecut, compania a inregistrat un profit de 32 de milioane de dolari.

Veniturile grupului au scazut in trimestrul al doilea fata de perioada similara din 2010 cu 2,2%, pana la 576,7 milioane de dolari, a anuntat [url=http://www.nytimes.com/2011/07/22/business/media/times-company-posts-loss-on-write-down.html]cotidianul in editia sa electronica[/url].

Veniturile din publicitate au inregistrat, in intervalul mentionat, o scadere de 4%. Dintre acestea, veniturile generate de publicitatea online au crescut cu 2,6%, iar cele generate de publicitatea din print au scazut inregistrat un declin de 6,4%.

Costurile operationale au scazut, in perioada mentionata, cu 1%, si s-au ridicat la 525,2 milioane de dolari.

The New York Times a inregistrat, totusi, o crestere „incurajatoare” in ceea ce priveste numarul abonatilor la editia digitala a ziarului. Acest fapt este privit ca un semn ca cititorii rapsund favorabil la „un pariu de bnusiness pe care putine cotidiene americane au fost dispuse sa il faca”.

De la introducerea, in martie, a modelului de abonare online, 224.000 de utilizatori au ales sa plateasca abonament pentru a accesa continutul de pe NYTimes.com, iar 57.000 platesc pentru a primi cotidianul pe e-readere precum Nook sau Kindle.

New York Times a introdus un pret „introductiv” de 99 de centi pentru abonamentele digitale, insa pe masura ce durata acestuia expira, tot mai multi consumatori aleg sa plateasca pretul complet, care este de 15 dolari pentru patru saptamani.