- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Google, Microsoft si McDonald\’s tin topul brandurilor din Marea Britanie

11 Jan, 12:58 • Redactia DailyBusiness
Google este cel mai popular brand din Marea Britanie, urmat de Microsoft si de McDonald's, arata un studiu realizat de compania de cercetare a pietei Millward Brown.
Google, Microsoft si McDonald\'s tin topul brandurilor din Marea Britanie

Studiul a fost realizat pe baza raspunsurilor a 4.800 de oameni chestionati si a aratat ca primele zece branduri clasate isi datoreaza efectul puternic asupra consumatorilor mai ales datorita prezentei in media.

Astfel, 68% din britanicii chestionati cunosteau brandul Google si 56% pe cel al Microsoft.

Conform lui Peter Walshe, directorul de brand al Millward Brown, alti factori importanti care determina puterea unui brand, in afara de prezenta puternica in mass media, sunt diferenta fata de celelalte branduri din aceeasi categorie, leadership-ul, pretul accesibil, legaturile emotionale si beneficiile rationale pe care brandul le aduce consumatorilor.

Celelalte branduri puternice in Marea Britanie, dupa Google si Microsoft, sunt McDonald’s, Nokia, Tesco, Coca-Cola, Colgate, Nescafe, Ford si Vodafone.