- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Le Monde a schimbat formula editoriala ca sa resusciteze vanzarile

27 Jan, 10:42 • Redactia DailyBusiness
Cotidianul francez Le Monde a aparut luni sub o noua formula editoriala, care urmareste sa adapteze noile servicii folosite de cititorii sai, pe fondul scaderii vanzarilor, transmite presa internationala.
Le Monde a schimbat formula editoriala ca sa resusciteze vanzarile

Noua formula este aceea a unui ziar „in alerta in ceea ce priveste informatia, mai bine ritmat printr-o macheta si o grafica mai lizibile”, a explicat Eric Fottorino, directorul Le Monde, relateaza NewsIn.

La acest principiu se adauga complementaritatea cu Internetul. Astfel, la sfarsitul articolului apar trimiteri catre pagina electronica.

Anul trecut, confruntata cu dificultati financiare, conducerea cotidianului a demis 60 din cei 350 de ziaristi angajati. Cu un tiraj de aproximativ 300.000 de exemplare, vanzarile au scazut cu 5,3% intre lunile ianuarie si noiembrie 2008, in comparatie cu aceeasi perioada a anului precedent.