- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

O campanie de marketing prea agresiva l-a lasat fara job pe vicepresedintele Cartoon Network

12 Feb, 12:12 • Redactia DailyBusiness
O campanie de "guerilla marketing" a postului de televiziune Cartoon Network a provocat demisia vicepresedintelui executiv al companiei.
O campanie de marketing prea agresiva l-a lasat fara job pe vicepresedintele Cartoon Network

Jim Samples, vicepresedintele postului TV, a fost nevoit sa isi prezinte demisia saptamana trecuta din cauza esecului pe care l-a inregistrat campania de marketing neobisnuita pentru promovarea desenelor animate „Aqua Teen Hunger Force”, conform Forbes.

Campania, desfasurata in orasul american Boston, a constat in plasarea unor dispozitive electronice asemanatoare unor bombe care infatisau un personaj din serialul amintit.

Autoritatile din Boston au fost inselate de aspectul acestor aparate si au cercetat cazul cateva ore. Desi managerii Cartoon Network au anuntat destul de rapid politia despre adevarata natura a dispozitivelor, compania mama, Turner Broadcasting si agentia de publicitate care a conceput campania a trebuit sa plateasca o compensatie de 2 milioane de dolari autoritatilor de securitate din Boston.

„Regret adanc publicitatea negativa creata de aceasta campanie. Sper ca decizia mea de a demisiona va permite sa uitam acest episod si va ajuta compania sa se intoarca la scopul sau principal, acela de a furniza divertisment de calitate pentru consumatorii de toate varstele”, a declarat Jim Samples.

Campania nu a avut un succes foarte mare, numarul de spectatori ai serialului de desene animate crescand in saptamana campaniei cu 1% pana la 386.000, conform Nielsen Media Research.