Media & Advertising

Omnicom pregateste fuziunea anului in PR: Ketchum si Pleon

17 Jun, 15:49 • Redactia DailyBusiness
Omnicom Group a decis sa combine business-urile din PR pe care le detine in SUA (Ketchum) si in Europa (Pleon), pentru a crea o retea globala in masura sa concureze cu cei mai importanti jucatori din PR-ul mondial, scrie presa internationala.
Omnicom pregateste fuziunea anului in PR: Ketchum si Pleon

In urma fuziunii, noua entitate va numara peste 2.000 de angajati, si va fi operationala in 103 birouri din 66 de tari.

Agentia globala de PR urmeaza sa se numeasca Ketchum, insa in Marea Britanie va purta titulatura Ketchum Pleon.

Ray Kotcher, actualul CEO al Ketchum, va coordona operatiunile globale ale noului business, in timp ce Timo Sieg, fostul presedinte si CEO al Pleon, va asigura managementul in Europa si se va alatura boardului global Ketchum.

Omnicom este prezent in Romania atat cu Ketchum, prin agentia afiliata retelei, Civitas Global Ketchum, cat si cu Pleon, prin Pleon Graffiti.