- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Vanzarile Gerovital H3 s-au dublat in urma unei campanii publicitare de 350.000 euro

20 Dec, 14:52 • Redactia DailyBusiness
Vanzarile gamei de produse Gerovital H3, produse de companie Farmec Cluj, s-au dublat o data cu lansarea campaniei de publicitate "Amana intalnirea cu batranetea" in luna noiembrie.
Vanzarile Gerovital H3 s-au dublat in urma unei campanii publicitare de 350.000 euro

Campania de publicitate pentru produsele Gerovital H3 a solicitate companiei Farmec o investitie de 350.000 de euro, a declarat Manuela Crisan, reprezentantul departamentului de marketing Farmec, citata de NewsIn.

Produsele din gama Gerovital H3 au fost concepute de catre gerontologul si geriatrul Ana Aslan si au fost distribuite timp de 40 de ani.

Campania de publicitate, realizata de agentia de publicitate Next Advertising, s-a desfasurat pe canalul TV pana pe 19 decembrie si va continua in presa scrisa incepand cu luna ianuarie, existand posibilitatea prelungirii pana in luna februarie, conform oficialilor Next Advertising.

Gama de produse Gerovital H3 cuprinde creme pentru fata, produse pentru ingrijirea tenului, lapte demachiant si masti pentru intinerire. Vanzarile acestor produse reprezinta circa 10-20% din cifra de afaceri a companiei producatoare Farmec Cluj, potrivit Manuelei Crisan.

Farmec Cluj a avut in 2005 o cifra de afaceri de circa 17 milioane de euro si estimeaza in 2006 o crestere cu 10%, potrivit reprezentantilor companiei.