- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Intact Interactive a preluat vanzarea de publicitate a Inform Media si Vodafone.ro

15 Jan, 12:48 • Redactia DailyBusiness
Intact Interactive, agentia de publicitate online a trustului Intact, va vinde in exclusivitate publicitate pe toate site-urile publisherului local Inform Media, acesta ocupand in decembrie 2008 primul loc ca numar de clienti unici, conform SATI.
Intact Interactive a preluat vanzarea de publicitate a Inform Media si Vodafone.ro

Comunitatea de site-uri de sub roportal.ro, detinut de Inform Media, a atras in decembrie 2.428.259 de vizitatori unici, generand peste 48 de milioane de afisari. Printre site-urile publisherului se numara Roportal.ro, BestAuto.ro sau Culinar.ro.

„Am inceput sa vindem toate site-urile Inform Media de la inceputul lunii ianuarie anul acesta. Inainte de a veni noi, Inform Media vindea o parte in-house si alte site-uri erau sub umbrela Boom sau Arbomedia”, a declarat joi pentru DailyBusiness.ro Magda Zander, director al Intact Interactive, agentie care se va lansa oficial saptamana viitoare.

Anterior, oficialii Intact Interactive anuntau ca vor vinde exclusiv publicitate pentru 80 de site-uri. Printre acestea se mai numara si Antena3.ro, Jurnalul.ro, Financiarul.com sau Felicia.ro.

„Restul de site-uri le vom anunta saptamana viitoare”, a adaugat astazi Zander.

Intact Interactive a preluat si publicitatea de pe Vodafone.ro

Oficialii Intact Interactive au inceput sa vanda publicitate din ianuarie si pe Vodafone.ro, Youthsms.ro (detinut de operatorul telecom – n.r.) si bannere in Vodafone live!.

Pana luna aceasta, Vodafone.ro vindea publicitate prin Arbo Interactive.

„Decizia de a renunta la Arbo Interactive si de a intra sub umbrela Intact Interactive a fost luata in decembrie 2008 si a fost pusa in aplicare incepand cu luna ianuarie 2009”, au declarat oficiali ai Vodafone Romania, care nu au comentat asupra motivelor pentru care au renuntat la serviciile Arbo Interactive.

Contactati de catre DailyBusiness.ro, oficialii Arbo au declarat ca decizia Vodafone.ro nu ii afecteaza financiar, ci eventual doar ca imagine.

„Motivul pentru care nu mai vindem Vodafone este simplu – a expirat contractul la finele anului. Nu este nimic spectaculos. Ne-am despartit fara reprosuri, nu a exista nicio problema. Financiar, nu ne afecteaza deloc, intrucat in Romania se vinde doar o mica parte din spatiul de publicitate asa ca nu se va intampla sa avem oferte si sa nu avem unde sa plasam bannere”, a declarat Clement Nicolaescu, director de PR si Marketing al Arbo Interactive.

„A reprezenta un operator telecom mare este, cel mult, o imbunatatire a imaginii in piata”, a completat Nicolaescu.

Vodafone.ro este urmarit de peste 620 000 utilizatori unici lunar (conform SATI) dintre care aproximativ 15% provin din zona business.