New Media

MySpace pierde teren fata de Facebook

30 Mar, 16:50 • Redactia DailyBusiness
Reteaua sociala MySpace a atras in luna februarie de doua ori mai putini vizitatori unici decat rivala Facebook, plecarile din cadrul conducerii MySpace, companie detinuta de Murdoch, avand o influenta importanta, a scris presa internationala, citand date ale companiei de cercetare comScore.
MySpace pierde teren fata de Facebook

In februarie, MySpace a atras 124 mil. vizitatori unici, in scadere cu 2% fata de ianuarie, in timp ce Facebook a atras 276 mil. unici, in crestere cu 16,6%.

„Ultimele 12 luni au insemnat pentru Facebook extinderea dominatiei in Europa, insa batalia nu s-a terminat. MySpace are resursele necesare pentru a reveni”, este de parere Nick Thomas, analist al Forrester Research.

Performantele in scadere ale retelei sociale sunt puse de analisti si pe seama multiplelor plecari din conducerea companiei – Amit Kapur, director executiv, urmat de Jim Benedetto si Steve Pearman, vice presedinti de strategie.

Chris DeWolfe si Tom Anderson, cofondatori ai MySpace, ar putea de asemenea pleca din companie in octombrie 2009, conform unor surse din piata citate de presa internationala.

„Ceea ce arata destul de rau in noiembrie 2008 s-a transformat in ceva foarte urat acum. Facebook este de doua ori mai mare decat MySpace, in conditiile in care acum 12 luni portalurile erau la egalitate”, a scris pe blog-ul personal Michael Arrington, editor al TechCrunch.