New Media

MySport.ro isi va vinde singur spatiul de publicitate online

22 May, 11:43 • Redactia DailyBusiness
Site-ul MySport.ro, o retea sociala de sport lansata sambata de publicatia Gazeta Sporturilor cu o investitie de peste 10.000 de euro, se va reprezenta singur in fata cumparatorilor de publicitate.
MySport.ro isi va vinde singur spatiul de publicitate online

Desi alte site-uri administrate de Unlimited Sport Media sunt reprezentate prin regia de vanzari online AdEvolution, incercarea de a vinde publicitate prin propriul departament de vanzari din cadrul Gazetei Sporturilor este „un exercitiu pentru viitor”, a declarat pentru DailyBusiness Augustin Roman, director executiv al companiei Unlimited Sport Media, care administreaza site-urile controlate de publicatia sportiva.

Reteaua sociala MySport.ro, in care utilizatorii se grupeaza pe comunitati in functie de sporturi si echipe preferate, permite acestora sa scrie stiri legate de subiectele preferate, precum si sa incarce fotografii si videoclipuri tematice.

Pana acum, pe site s-au inregistrat deja 600 de utilizatori cu cont, iar ieri au fost scrise circa 250 de stiri legate de sport. „Nu verificam veridiciatatea stirilor, utilizatorii asumandu-si responsabilitatea pentru acest lucru”. Astfel, continutul site-ului este generat in proportie de 100% de catre utilizatori, fara nici o interventie din partea jurnalistilor din Gazeta Sporturilor.

Unlimited Sport Media gestioneaza 18 site-uri de sport controlate de Gazeta Sporturilor, printre care gsp.ro, echipafantastica.ro, dinamovisti.ro si campionate.ro. Toate site-urile vor fi redesenate, urmand a intra intr-o noua platforma web in circa 3 luni. Site-ul gsp.ro va fi relansat saptamana viitoare, cel mai probabil, a estimat Augustin Roman. Investitia totala in dezvoltarea acestei platforme se ridica la cateva zeci de mii de euro.

Fiecare site controlat de Gazeta Sporturilor va avea, intr-o proportie mai mare sau mai mica, continut generat de utilizatori.