- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Real Estate

Campanie de promovare de 50.000 de euro pentru un targ imobiliar in Cluj

23 May, 16:04 • Redactia DailyBusiness
Companiile de relatii publice Pro Active Business Communication si Plus Media au investit circa 50.000 de euro pentru promovarea unui targ de imobiliare din Cluj Napoca, a declarat, pentru DailyBusiness, Felicia Iordache, director general al Plus Media.
Campanie de promovare de 50.000 de euro pentru un targ imobiliar in Cluj

„Campania de promovare a targului a durat sase luni si se pare ca a functionat pentru ca am avut peste 9.000 de vizitatori”, a explicat Felicia Iordache.

Targul Condominium din Cluj a avut loc intre 17-20 mai 2007, la Expo-Transilvania si a avut 27 de companii expozante.

Cele mai cautate tipuri de apartamente au fost cele de 1 si 2 camere, in proportie de 85%, cele de 3 camere reprezentand o pondere de 15% din preferintele vizitatorilor, potrivit organizatorilor.

Apartamentele expuse la Cluj sunt amplasate in toate cartierele orasului si in localitatile limitrofe, dar a existat si o oferta de 60 de apartamente la Mamaia, care a fost rezervata in proportie de aproximativ 15 %, au precizat organizatorii.