- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Real Estate

Constructii rezidentiale: media pe metru patrat ramane la 1.000 de euro pentru clasa medie

13 Apr, 12:10 • Redactia DailyBusiness
Targul de Case Sphera a inregistrat in prima zi, joi, un numar de 4.000 de vizitatori, care au analizat o oferta de peste 2.500 de locuinte, au spus organizatorii. Media pietei pentru un metru patrat construit se mentine in continuare la 1.000 de euro, reiese din oferta acestui targ.
Constructii rezidentiale: media pe metru patrat ramane la 1.000 de euro pentru clasa medie

Oferta de locuinte disponibila in cadrul Targului de Case Sphera, care se desfasoara in perioada 12-15 aprilie in incinta complexului expozitional Sphera Building Center, include garsoniere cu preturi incepand de la 49.500 de euro, cu TVA inclus, dar si vile, incepand de la 78.000 de euro, plus TVA.

Pretul pentru un metru patrat construit porneste de la 750-800 euro, media pietei mentinandu-se in continuare la 1.000 de euro.

Targul, aflat la a treia editie, reuneste ofertele a peste 30 de companii printre care se numara si Domus Stil, Impact si Apullum.

Oferta targului de case reuneste peste 2.500 de locuinte, dintre care peste 2.000 de apartamente noi si circa 350 de vile, dar si alte proiecte de case si terenuri in cartiere sau ansambluri rezidentiale, atat in Bucuresti si in zonele limitrofe, cat si in tara.

In Bucuresti noile proiecte vor fi situate in zone ca Splaiul Independentei, Piata Iancului, zona lacului Vacaresti sau Baba Novac. De asemenea, la targ sunt prezente companii ce dezvolta proiecte in apropierea Bucurestiului (Pipera, Corbeanca, Soseaua Afumati), dar si cele care construiesc case de vacanta zone precum Sinaia, Brasov, Campulung Muscel, Cluj-Napoca si Galati.

„Targul de Case Sphera asteapta cel putin 15.000 de vizitatori”, a declarat anterior directorul general Sphera Building Center, Tina Trifan. „In urma solicitarilor vizitatorilor de la editiile precedente, anul acesta avem la targ mai multe companii de constructii. In plus, mentinem oferta imobiliara adresata in primul rand clasei medii de cumparatori”, a adaugat Trifan.