Angajări 2025. Mondelez România Snacks Production operează două fabrici distincte pentru producţia de diverse snacksuri şi anume fabrica A, care este specializată în producţia de croissante şi prăjituri şi fabrica B, care este dedicată producţiei de croissante, cremă Fineti şi bake rolls.
Cei interesați de postul de Quality & Compliance Advisor trebuie să aibă diplomă de licență și minimum doi ani de experiență în audit, conformitate sau domenii conexe, ori trei ani în HR Shared Services. De asemenea, candidaților li se cere o bună înțelegere a proceselor de audit, a cerințelor de reglementare, abilități analitice și de rezolvare a problemelor, precum și capacitatea de a lucra autonom și de a gestiona sarcini multiple.
Citeste si Două dintre cele mai importante fabrici din România fac angajări. Produc articole de lux pentru brandurile preferate ale bogaților
Ce condiții trebuie să îndeplinească cei care aplică pentru postul de Quality & Compliance Advisor
Printre responsabilitățile postului se numără:
- identificarea riscurilor de conformitate și elaborarea strategiilor de atenuare;
- evaluarea riscurilor și realizarea controalelor aferente;
- integrarea feedback-ului din audituri în procedurile interne;
- îmbunătățirea proceselor și reducerea redundanței;
- organizarea de cursuri privind confidențialitatea datelor și reglementările SOX.
Compania caută doi agenți de vânzări în țară
De asemenea, compania are nevoie și de doi agenți de vânzări, un post fiind la Bacău, celălalt la Ploiești.
Potrivit anunțului postat pe ejobs.ro, candidații la postul de agent vânzări trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- Absolvent de studii liceale
- Permis de conducere (experiență minimum 2 ani)
- Abilități de comunicare și relaționare
- Abilități de ︇︎︆︆︀︃︁︍︉️︋︋︁︁︎︌︋︇︃︄︋︂︆︈︋︉︉︀︎︀︈︆negociere
- Atitudine pozitivă, proactivă și capacitatea de atenție și analiza asupra detaliilor
- Limba engleza – nivel de bază de cunoștințe
- Cunoștințe de calculator – nivel de bază de cunoștințe
- Experiență minimă în merchandising și/sau vânzări
Responsabilitățile acestui post sunt următoarele:
- Indeplinirea obiectivelor Mondelez Romania prin maximizarea impactului tuturor activitatilor comerciale, marketing si merchandising in magazinele arondate conform ︁︀︂︃︃︁︂︁︆︄standardelor si politicii Mondelez Romania
- Influentarea creşterii cererii de consum pentru produsele Mondelez Romania prin exercitarea responsabilitatilor pozitiei in magazinele atribuite
- Scopul pozitiei este de implementare si mentinere in magazine a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sau in materie de:disponibilitate a produselor prin influentarea evitarii situatiilor de suprastoc si lipsa de stoc de la nivelul punct de vanzare prin optimizarea stocului, respectiv prin informarea in timp util a colegilor responsabili (managerul de cont), din departmentull de vanzari al Mondelez Romania, cu activitatea de negociere cu factorii de decizie ai respectivelor magazine din ruta arondata – expunere – vizibilitate – atractivitate – impact – stabilitate, ale produselor Mondelez Romania, la consumatori si cumparatori prin influentarea / negocierea / implementarea efectiva prin activitate de mercantizare a standardelor de executie ale companiei negociate cu clientii sai in magazinele arondate
- Responsabil pentru maximizarea impactului vizual al produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
- Implementarea activităţilor de trade marketing în zona desemnată si utilizarea eficientă a resurselor alocate
- Gestionarea materialelor publicitare si de expunere a produselor Mondelez Romania (engl. – POPMs): responsabil pentru POPM-urile alocate în termeni de inventar, plasare, mentinere / intreţinere corespunzătoare în magazinele arondate.
- Influenteaza evitarea situatiilor de suprastoc sau lipsa din stoc prin optimizarea stocului produselor Mondelez Romania in magazinele din ruta arondata
- Influentarea procesului de comanda / aprovizionare periodica la magazinele din ruta arondata in vederea optimizarii stocului respectiv asigurarii stocului necesar derularii in bune conditii a planului promotional cu evitarea situatiilor de lipsa de stoc sau suprastoc.
- Negocierea, implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea permanenta a spaţiului la raft pentru produsele noastre şi realizarea de plasari secundare permanente si temporare pentru produsele noastre.
Citeste si Fabrica din România care face angajări pe bandă rulantă. Vrea să își dubleze personalul până în 2030
Ce beneficii primesc angajații companiei Mondelez România
Principalele beneficii pe care le primesc angajații acestei companii sunt:
- Tichete de masă
- Abonament medical privat & Asigurare de viata si accident
- Pachet lunar cu dulciuri Mondelez
- Masină de serviciu
- Telefon mobil
- Bonus lunar pentru stimulare vanzari (pentru agenții de vânzări)
Investiții de 30 de milioane de euro în România
Mondelez International este prezentă în România de 30 de ani și a anunțat că va finaliza, în 2025, un plan de investiții în valoare de 30 de milioane de euro, concentrat pe fabrica din Clinceni (Ilfov). Aceasta este cea mai mare unitate de producție din regiune și are în prezent 879 de angajați, în timp ce totalul angajaților la nivel național ajunge la 1.200.
„Marcăm cei 30 de ani de creștere în România cu încredere. Suntem entuziasmați că vom continua să inovăm și să creștem alături de consumatorii români”, a declarat Mateja Podgornik, director general Mondelez pentru România și Slovenia.