- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Ucraina a făcut România de râs după ce a construit în plin război 20 de kilometri de șine în două luni. Căile ferate de la noi arata ca după bombardament

20 Jan, 15:30 • Bucătaru Gabriela
Ucraina a făcut România de râs după ce a construit, în plin război, 20 de kilometri de șine în două luni și a așteptat alte patru luni ca autoritățile de la București să își facă treaba astfel încât să fie redeschis punctul feroviar de frontieră Valea Vişeului - Dilove.
Ucraina a făcut România de râs după ce a construit în plin război 20 de kilometri de șine în două luni. Căile ferate de la noi arata ca după bombardament

Ucraina a făcut România de râs după ce a construit în plin război 20 de kilometri de șine în două luni. După 17 ani de pauză punctul feroviar de frontieră dintre România și Ucraina de la Valea Vișeului a fost redeschis, iar odată cu acest eveniment țara noastră a primit o lecție de infrastructură dură din partea autorităților de la Kiev, potrivit Româniatv.net

Citește și România vrea să construiască peste 300 de kilometri de drumuri noi prin Programul Transport. Ce se întâmplă cu reţeaua de căi ferate

Ucraina a făcut România de râs după ce a construit în plin război 20 de kilometri de șine în două luni

În doar două luni, autoritățile de la Kiev au reușit să reconstruiască 20 de kilometri de șine, asta în timp ce Putin și armata sa bombarda fără încetare Ucraina. În tot acest timp autoritățile de la București, care nu se confruntau cu o astfel de situație nu au fost în stare să depună nici măcar un minim efort în reabilitarea căii ferate de la Valea Vișeului.

Astfel, Ucraina a fost nevoită să aștepte din luna august de când a terminat tronsonul de cale ferată patru luni ca România sau mai bine spus autoritățile române să se sinchisească să își facă treaba.

Calea ferată de la Valea Vișeului reflectă foarte clar dezinteresul oficialilor din Ministerul Transporturilor. Aceasta arată ca după bombardament și nu îl putem învinovăți pe Putin și rachetele sale de acest lucru.

Din păcate, singurul impediment al autorităților române în reconstrucția acestui tronson de cale ferată a fost dezinteresul total, care primează în majoritatea proiectelor din țara noastră.

„Acea rută a fost închisă vreme de 17 ani. Noi am reconstruit șinele în 2 luni. Apoi am așteptat încă 4 luni, până când Căile Ferate Române și-au făcut partea”, a scris Alexander Kaymishin, directorul căilor ferate ucrainene, pe Twitter.

Mai mult, tot în timpul războiului, Ucraina a construit pentru acest segment feroviar un nou tren diesel, iar autoritățile române nu au fost în stare nici măcar să se ocupe de refacerea șinelor din țara noastră.

În imaginile postate de Alexander Kaymishin se vede cum știu autoritățile din România să își facă treaba. Tronsonul feroviar  ucrainean arată extrem de bine asta în timp ce cel din România arată desprins din Primul Război Mondial.

„De-o parte e Ucraina, țară aflată în plin război, de cealaltă e România. Priviți liniile de cale ferată și ghiciți care e partea română și care e partea ucraineană. (…) Șeful Căilor Ferate din Ucraina reușește, în plin război, să construiască noi rute și trenuri, să deschisă noi puncte de trecere la granițe și să asigure evacuarea a milioane de refugiați și transportul a mii de tone de mărfuri. Șeful Căilor Ferate din România, un apropiat al lui Sorin Grindeanu, este anchetat penal de DNA”,

a comentat Alexandra Oană, consilieră USR în consiliul local Cluj.

Citește și Care este job-ul din domeniul căilor ferate care îți aduce un salariu de 121.000 de euro pe an? Fișa postului e lejeră: „Stau și citesc ziarul și îmi mănânc sandvișul”