- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Compania imobiliara Real Time va investi peste 100.000 euro in rebranding

09 Sep, 16:06 • Redactia DailyBusiness
Compania imobiliara Real Time va investi peste 100.000 euro intr-un proces de rebranding, in aceasta suma fiind inclusa investitia de circa 50.000 euro intr-un site care va prezenta comparativ ofertele de locuinte de pe piata, alaturi de campania de promovare a noii imagini Real Time, a spus, pentru DailyBusiness.ro, Ion Catutoiu, directorul companiei.
Compania imobiliara Real Time va investi peste 100.000 euro in rebranding

Catutoiu a explicat ca pe viitorul site Imobiliarii.ro, care va fi lansat in circa 3 luni, va putea sa faca pentru client absolut orice calcul. „Spre exemplu, daca clientul va vrea sa afla la ce distanta de metrou sau de parc e un proiect, va exista o aplicatie prin care se va calcula distanta”, spune Catutoiu, care a adaugat ca pe site vor fi prezente si locuinte care nu sunt vandute prin agentia sa.

Cat despre identitatea vizuala a companiei, cei de la Real Time vor renunta la culoarea rosie, in favoarea unei culori mai apropiate de negru, insa mai multe detalii nu au fost inca facute publice.

Rebranding-ul Real Time, precum de dezvoltarea site-ului Imobiliarii.ro este asigurat de agentia 4Points.

Promovarea noii identitati a companiei se va desfasura prin campanii pe Internet, in presa de business pe print si online, si prin direct mailing pe zona corporate, a precizat Catutoiu.

Ca organizare, firma isi va delimita mai bine partea de servicii destinate companiilor, de cele destinate clientilor finali.