MEDIA & MARKETING

Cris-Tim a investit în rebrandingul Salamului Săsesc

04 februarie 2016, ora 15:47 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Cris-Tim Salam Sasesc Universal Feliat 650.jpg
Unul dintre cele mai cunoscute branduri de mezeluri din România, Salam Săsesc de la Cris-Tim, are de curând o noua imagine.

Noua identitate de brand a Salamului Săsesc este construită în jurul unui personaj central, sasul Martin.

Spotul TV folosește, într-o maniera nouă, simbolul sașilor, și pune în scenă întreg procesul de realizare a salamului săsesc, etapă cu etapă. 

Campania integrată a fost realizată de agențiile Unity Group (Bloom Communication – branding și creație, digital și Social Media, We Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR – și Nomenius- consultanță înregistrare mărci  și proprietate intelectuală).



Campania a debutat în data de 25 ianuarie, cu faza de teasing, si va continua până la finalul lunii februarie și va include, mai departe, un spot TV de 30 de sec, campanie de bannere online, extinderea conținutului pe platforma 6sasi.ro și transformarea acesteia într-o resursă de informații referitoare la produs și istoria sa. De asemenea vor fi dezvoltate campanii de PR pe bloguri și Social Media. 
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 21 Septembrie 2019, 02:49
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter