- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Rebranding dupa 10 ani pe piata : Millenium Communications devine Millenium People

10 Nov, 12:57 • Redactia DailyBusiness
Millenium Communications isi schimba numele sub care a fost cunoscut mai mult de zece ani in industria de comunicare si devine Millenium People.Astfel, compania se pozitioneaza ca grup de comunicare sub umbrela caruia activeaza mai multe entitati de business: BORTUN.OLTEANU, RUSU+BORTUN Brand Growers, Millenium Special Events Agency, The Institute si Fundatia GalaSocietatii Civile.
Rebranding dupa 10 ani pe piata : Millenium Communications devine Millenium People

In 2008 s-a lansat pe piata RUSU+BORTUN Brand Growers, agentia de strategie si manifestare de brand a grupului, in 2009 – RUSU+BORTUN Cyber Growers, iar anul acesta s-a desprins din Millenium Communications si BORTUN.OLTEANU, agentie de PR.

Odata cu incheierea procesului de rebranding, din grupul Millenium People vor mai face parte Millenium Special Events Agency care e specializata in servicii de BTL si The Institute, unitatea de business a grupului care se ocupa de organizarea festivalurilor AdPrint, Internetics (festivaluri proprii Millenium), dar si de Effie, ADOR si ADC*RO.

The Institute, noul brand creat de Millenium, va lansa si un produs editorial, „Institute. The Magazine”, o reviste despre comunicare, branding, design si cultura.

Actionarii grupului Millenium People sunt Andrei Bortun, Catalin Rusu, Bogdan Theodor Olteanu si Marc Bortun.