- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Fidelizarea clientilor, noua strategie din domeniul hotelier (P)

04 Nov, 16:00 • Redactia DailyBusiness
2009 este un an de criza. Asemenea multor sectoare economice lovite de criza este si turismul. Pe o piata hoteliera tot mai aprig disputata de lanturile hoteliere si de hotelurile independente din Romania este nevoie de noi tehnici de atragere a potentialilor clienti.
Fidelizarea clientilor, noua strategie din domeniul hotelier (P)

Hotelurile care au reusit in 2009 sa aiba un grad de ocupare rezonabil pentru a-si acoperi cheltuielile, dar si pentru a continua investitiile in confortul turistilor, sunt hotelurile de care vom mai auzi si in anul 2010 sau in anii urmatori.

Criza economica, vazuta ca o sita, a reusit sa cerne serviciile bune oferite clientilor de cele mai putin bune. La malul marii, in Mamaia, Hotel Splendid este unul din hotelurile care a reusit in 2009 sa-si fidelizeze clientii tocmai prin faptul ca a pastrat un standard ridicat al serviciilor oferite, standard neschimbat inca din 2007, anul in care hotelul a fost inaugurat.
[img=423][/img]
Ferit de zgomotul infernal al cluburilor si teraselor pe timpul verii, hotelul este situat pe partea cu lacul Siutghiol, oferind clientilor sai o priveliste pectaculoasa la apus. Camerele duble si apartamentele, sala de conferinte „Insignia” si sala de sedinte, sauna si masajul, restaurantul si terasa pe care le gasiti aici sunt echipate cu utilitati de ultima ora, cu design rafinat si atmosfera calda. Curatenia impecabila si personalul prietenos au fost alte atu-uri ale hotelului care au reusit sa-i faca pe clienti sa revina la hotel cu placere. In extrasezon, Hotel Splendid este orientat cu preponderenta catre turismul de afaceri, germanii, italienii sau olandezii fiind deja „clientii casei”.

La toate acestea stau marturie comentariile lasate de turistii care au calcat pragul hotelului Splendid, pe site-uri precum www.booking.com sau www.tripadvisor.com. Daca ai drum in Constanta, nu ezita sa alegi Hotel Splendid. Noi am facut-o si cu siguranta vom mai reveni.