- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Ryanair – brand-ul cel mai putin preocupat de respectarea valorilor de familie

24 Nov, 14:59 • Redactia DailyBusiness
Compania aeriana irlandeza Ryanair a fost nominalizata ca fiind brandul care isi asociaza cele mai putine valori familiale, intr-un top realizat in Marea Britanie care este, de altfel, dominat de companii aeriene, potrivit Dailymail.
Ryanair - brand-ul cel mai putin preocupat de respectarea valorilor de familie

Compania low-cost a fost descrisa ca facand foarte putin pentru a-si insusi valori familiale, fiind acuzata ca nu isi asculta suficient clientii.

Cea mai buna performanta a unei companii aeriene a fost obtinuta de Virgin Atlantic, care o ocupat locul 44 din 97.

British Airways a ocupat locul 61, iar easyJet s-a situat pe 88.

Criteriile dupa care au fost judecate brandurile au vizat responsabilitatea sociala, calitatea de buni ascultatori si masura in care impartaseste valorile familiale.

Retailerul Marks&Spencer a ocupat primul loc, fiind brandul cel mai apreciat de familii.

Topul a fost realizat de agentia de publicitate Isobel. Puteti vedea ierarhia completa aici.