- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Tarom introduce programul de fidelizare Flying Blue din iunie 2010

16 Dec, 14:20 • Redactia DailyBusiness
Compania aeriana Tarom introduce incepand cu luna iunie 2010 programul de fidelizare Flying Blue, apartinand companiilor Air France si KLM, in urma caruia pasagerii care vor deveni membri ai acestuia vor putea beneficia de diverse premii, a informat miercuri compania.
Tarom introduce programul de fidelizare Flying Blue din iunie 2010

Tarom va putea implementa acest program ca urmare a aderarii la alianta SkyTeam, a doua asociatie aeriana din lume, din care mai fac parte Air France, KLM, Alitalia, Aeroflot, Czech Airlines, Delta Airlines, Aeromexico, China Southern, Korean Air, Air Europa si Kenya Airways.

Prin aderarea la aceasta alianta, pasagerii companiei Tarom vor avea acces la o retea largita de destinatii, peste 18.000 de zboruri zilnice catre 900 de destinatii.

Prin acest program de fidelizare, pasagerii pot acumula si utiliza milele pe oricare dintre zborurile companiilor din cadrul SkyTeam, precum si pe ale celor peste 30 de companii aeriene partenere.

Milele-premiu obtinute de membrii Flying Blue sunt valabile pe parcursul intregii vieti, cu conditia efectuarii unui zbor SkyTeam, cel putin odata la fiecare 20 de luni. Programul de fidelizare Flying Blue isi rasplateste membrii cu premii precum bilete de avion, promovare intr-o clasa de calatorie superioara, excedent de bagaj gratuit, servicii furnizate de parteneri sau bilete-premiu pentru calatorii in jurul lumii.