- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Internet/New Media

UPC Romania, scaderi pe principalele linii de business – numarul de abonamente a scazut la 1,55 milioane la finalul lui T3

04 Nov, 12:47 • Redactia DailyBusiness
Operatorul telecom UPC Romania a inregistrat in trimestrul trei al anului scaderi pe principalele domenii de activitate. Astfel, compania si-a redus baza de clienti pe serviciile de televiziune cu circa 6,6% in trimestrul trei fata de trimestrul doi al anului curent, pana la 1,15 mil. clienti. Cel mai afectat segment a fost cel de cablu analogic.
UPC Romania, scaderi pe principalele linii de business - numarul de abonamente a scazut la 1,55 milioane la finalul lui T3

In al treilea trimestru al anului precedent, compania avea 1,23 mil. clienti pe segmentul de televiziune.

Pe segmentul de cablu analogic, compania a pierdut 178.000 de clienti pana la finalul trimestrului trei al anului curent, din aceeasi perioada a anului precedent, pana la 694.000 de utilizatori.

Compania a crescut insa pe cablu digital cu circa 30%, pana la 263.000 de clienti, conform raportului financiar al Liberty Global, compania mama.

Pe segmentul televiziunii prin satelit, compania a atras 36.000 de noi utilizatori in perioada mentionata, pana la aproape 200.000 de clienti.

Pe segmentul Internet, UPC Romania a raportat la finalul trimestrului trei un numar de 256.000 de clienti, in scadere cu 400 fata de anul precedent. Pe telefonie fixa, numarul de clienti s-a redus cu 1,6%, pana la 142.200 de abonati.

Per total, numarul de abonamente UPC Romania a fost la finalul trimestrului trei de 1,55 milioane, in scadere cu circa 5% fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Principalii concurenti ai UPC Romania sunt RCS&RDS si Romtelecom.

Ce parere aveti despre evolutia numarului de clienti ai UPC Romania?