NEW MEDIA

Compania de e-shopping Content Speed vrea 300 clienti noi pentru 2008

08 februarie 2008, ora 17:32   | 7 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
10869.jpg
Producatorul de solutii e-shopping Content Speed SRL estimeaza ca va atrage anul acesta 300 de clienti noi, la un pret minim de 2.500 euro pe produs licentiat, a spus pentru DailyBusiness Bogdan Nita, product manager al companiei.
Compania va furniza acestor clienti solutia sa de e-shopping Content Speed Shop.

Produsul, lansat in 2007, este unul dedicat exclusiv comertului electronic, care permite utilizatorilor dezvoltarea unui magazin online. Pe 7 februarie, compania a initiat un upgrade pentru produs, oferind mai multe optiuni de cautare in lsite, configurarea filtrelor pentru produse si a modalitatilor de plata intr-un timp mai scurt, conform oficialilor companiei.

Avand in vedere pretul minim de 2.500 de euro pentru o licenta de baza si vanzarile estimate de 300 de licente, afacerile din produsul Content Speed Shop vor aduce companiei circa 750.000 euro in 2008.



Produsul de e-shooping este disponibil la un pret de 2.500 euro in varianta de baza, la care se pot adauga module in functie de necesitatile clientului, care pot ridica pretul produsului la maxim 3.600 euro, a afirmat Bogdan Nita.

In prezent, numarul de clienti este de 20, compania vizand cresterea bazei de clienti pana la 320, pentru 2008.

Conform oficialului Content Speed, cei mai importanti clienti sunt reprezentati de firme precum Ariston si Indesit, care au implementat programul in diferite variante pe site-urile lor din Romania.

Alte companii care activeaza pe acelasi domeniu sunt Sinard Com Srl, Inlecom Systems Ltd sau Cyberce Cyberce Ltd.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Gimini a spus:
09/02/2008 17:22
...Si marmota invelea ciocolata. O firma de apartament da un comunicat fantasmagoric, plin de ineptii. Clientii ContentSpeed sunt 2, mari si lati (Ariston + Vlad Stan). Ma intreb cu ce vor deservi dumnealor 300 de clienti noi? Pai la fiecare 20 de clienti noi ti-ar trebui un om de suport, sa inteleg ca mareata lor intreprindere isi programeaza sa angajeze pana la sfarsitul anului 15 oameni? Si unde ii baga, in debara? Ma intreb de asemenea daca au evaluat piata de solutii la cheie pe e-commerce, care in momentul asta nu depaseste 75.000 de euro. In mintea lor o sa creasca de 10 ori intr-un singur an?! Mai sa fie! Si de ce ar vrea 300 de clienti sa dea o spinare de bani pe o solutie no-name, fara traditie, fara rezultate, fara nici un fel de referinte, cand exista deja pe piata solutii la cheie recunoscute si o multime de firme de web design care pot oferi o solutie custom, verificata in timp, la un pret cat jumatate din asta?! Nici daca eram beat nu scoteam un comunicat mai plin de aberatii ca asta.

A, si daca reprezentantii - aia doi, mici si lati - ai maretei firme vad mesajul meu, ce-ar fi sa ne spuna si noua ce clienti noi au luat in ianuarie (cf. declaratiilor ar trebui sa fie deja vreo 20, nu?!) si mai ales de ce, daca sunt asa de buni, nu au vandut nimic in 2007?
 
Catalin Nita a spus:
10/02/2008 14:19
Numele meu este Catalin Nita si va raspund din pozitia de Director de Marketing al companiei

ContentSpeed SRL.

Dumneavoastra ati anticipat corect cateva puncte de risc ale unei solutii de ecommerce (suportul

tehnic, concurenta providerilor de solutii custom). Credem insa ca prin maturitatea si experienta

noastra in ceea ce priveste serviciile Internet vom putea face fata cu succes acestor incercari.

(Firma ContentSpeed SRL este detinuta in totalitate de catre companie ealliance -

www.ealliance.ro - care activeaza inca din 2001 pe piata solutiilor de software webbased.

Realizare principala a fost crearea si vanzarea serviciului de gazduire MyHost in momentul in

care era lider de piata. Firma ealliance mai detine si firma WebSales SRL cu serviciul

DirectEmail.ro si doreste lansarea a cel putin inca doua servicii pana la sfarsitul anului)

Pentru a va raspunde punctual la intrebari amintesc alti clienti de top care folosesc produsul

firmei ContentSpeed SRL: Monitorul Oficial, Firma de distributie RBC, Salomon si va mai pot spune

ca PCFun.ro foloseste o versiune mai veche a solutiei ContentSpeed Shop. In acest moment lucram

la implementarea solutiei pentru alti clienti, unii din topul vanzatorilor online, a caror nume

nu le putem aminti, din motive de confidentialite. Software-ul a fost lansat oficial la sfarsitul

lunii Noiembrie al anului 2007, iar echipele de dezvoltare si creatie sunt compuse din 23 de

developeri si designer in totalitate freelanceri colaboratori.

La fel ca firma dumneavoastra si firma ContentSpeed a relizat un studiu de piata al solutiilor de

ecommerce si in baza acestuia am fixat obiectivele anului 2008, cred eu realiste.

Am speranta ca am lamurit cateva din dubiile dumneavoastra legate de calitatea produsului

ContentSpeed Shop si va rog sa ma contactati telefonic la numarul 031-4250692, sau prin email la

adresa [email protected] pentru orice alte informatii legate de software.

Va multumesc!
 
Gimini a spus:
11/02/2008 18:09
Numele meu e Gimini si sunt greiere. Intamplator cred ca ti-ai dat seama ca nu sunt chiar strain de piata serviciilor web. Asta m-a si facut sa fiu sarcastiic fata de comunicatul asta, sau ce o fi (articol, compunere, trip...). Apreciez faptul ca imi propui sa ne cunoastem dar prefer sa raman un simplu greiere.

Daca as fi rau ti-as lua la periat raspunsul pe toate fetele si ti-as pune o multime de intrebari care te-ar face sa-ti transpire degetele pe taste. Dar n-are nici un sens. Chestia asta trebuia facuta de redactorii DailyBusiness.ro, care au lasat sa fie publicata minunea.

Un singur sfat am pentru voi: cu marketing mincinos nu veti ajunge prea departe. Nu e nimic mai sanatos decat sa recunosti ceea ce esti.
Nu uitati ca si concurenta voastra e la fel de pricajita ca voi.

Succes.
 
John a spus:
23/07/2009 15:14
Am colaborat acum ceva vreme cu E-Alliance la proiectele legate de ContentSpeed.
Tin sa mentionez ca am avut numeroase colaborari cu diversi clienti din tara si din strainatate. Nu am intalnit niciodata o lipsa de profesionalism mai mare decat la cei de la Content Speed.
Catalin Nita inca imi datoreaza o suma considerabila de bani pe motivul ca "nu si-au primit banii de la clienti".

Nu e de mirare ca sunt putini cei care progreseaza in web pe piata din Romania.
 
catalin nita a spus:
23/07/2009 17:53
Buna ziua,

in urma mesajului trimis, va rog sa va identificati si sa aduceti dovezi legale acuzatiilor aduse companiei ContentSpeed. In cazul in care acestea lipsesc am sa va rog sa infirmati acuzatiile.

Va multumesc!
 
Pagini: 12
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Sambata, 21 Septembrie 2019, 02:45
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter