TURISM, LIFESTYLE

Ce i-ar determina pe turisti sa aleaga sistemul all inclusive romanesc

01 iulie 2012, ora 11:20, autor(i): Raluca Abrihan 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
sunny-beach.jpg
In cateva hoteluri din Mamaia a fost implementata o oferta de all inclusive cu meniu de bucatarie romaneasca autentica a carei calitate si cantitatea sunt multumitoare pentru orice standarde. Acest exemplu este doar unul dintre pasii care trebuie facuti pentru ca ofertele de pe litoralul romanesc sa concureze cu cele de afara, sustine Federatia Patronatelor din Turism si Servicii.

ôEste cunoscut faptul ca, pe langa bucataria si ospitalitatea romaneasca, un factor cheie in succesul litoralului romanesc este tocmai plaja cu nisip fin si apa de adancime mica langa mal. Litoralul romanesc are nisipul mai fin decat plajele tarilor vecine, in acelasi timp fiind un avantaj faptul ca nu exista stanci la intrarea in mare. Asadar, Romania poate fi competitiva din punct de vedere al ofertei turistice de litoral, cu conditia unei oferte de servicii la standarde competitiveö, afirma presedintele FPTS, Dan Matei Agaton. á

El sustine ca sistemul all inclusive romanesc incepe sa aiba succes prin efortul unor hotelieri de a se ridica la standarde europene si de a recuceri astfel piata turistica. öCalitatea oferita de ei atrage tot mai multi turisti romani si straini si acest lucru i-ar putea indemna si pe alti hotelieri sa investeasca in calitate si sa ofere un all inclusive comparabil cu cel din strainatateö, sustine Agaton. á

Familiile cu copii nu trebuie neglijate, öfiind un public tinta pretios: piscina pentru copii este separata, exista locuri de joaca pentru cei mici, dar si animatori care se ocupa de acestia. La masa de seara care poate fi luata si pe terasa exista muzica live.á Nu in ultimul rand, personalul este instruit sa fie mereu la dispozitia turistilor si totdeauna cu zambetul pe buzeö, mai adauga el.



Presedintele FPTS crede ca odata imbunatatite serviciile öar incepe o spirala a concurentei pe calitate care ar salva litoralul romanesc asa cum s-a intamplat si in Centrul Istoric din Capitala.ö á

In ceea ce priveste preturile, scumpirile la cazare din varful de sezon sunt practicate peste tot in lume si nu constituie un impediment al succesului daca turistii sunt multumiti de conditiile oferite. öAsa incat hotelierii trebuie sa fie atenti sa justifice pretul mai ridicat prin efortul imbunatatirii standardelor de cazare si de servire. In plus, turistii trebuie sa stie ca pot ocoli aceste scumpiri, normale pentru aceasta perioada, daca isi fac rezervare din timp, iar atunci se vor bucura de aceleasi preturi ca in extrasezonö, spune Agaton. á

In acest weekend numarul turistilor de pe litoral a fost cu 20% mai mare fata de aceeasi perioada a anului trecut. á

"A crescut numarul de turisti pe litoral in acest moment fata de anul trecut cu 20 la suta, este cel mai bun sezon, pana in acest moment fata de ultimii trei ani. De cand a inceput criza, nu am mai avut un inceput de vara atat de bun. De cateva weekenduri avem grad de ocupare foarte mare, in Mamaia, in primul rand, pe Mamaia stam foarte bine", a declarat presedintele ANAT Romania, Corina Martin.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 28 Ianuarie 2022, 10:00
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter